Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez zielony
      Witam,
      Proszę o pomoc w następującym temacie:
      Zainstalowałem certyfikat SSL po stronie serwera zgodnie z instrukcją usługodawcy: https://pomoc.hekko.pl/9,52,jak_dodac_certyfikat_ssl
      Po tym, kłódka nadal czerwona, chociaż z przedrostkiem https:// sklep się już otwierał - ok. Znalazłem w internecie informację, że trzeba jeszcze włączyć ssl po stronie presty w panelu sklepu. I tu pierwszy problem, nie mogę się zalogować do panelu admina. Nie pokazuje żadnych błędów tylko po prostu nadal wisi strona do wpisania loginu i hasła.
      Dodatkowo nie działają dość ważne funkcje w sklepie jak logowanie, zakładanie konta i wrzucanie do koszyka. A więc krótko mówiąc sklep nie działa.
      Trochę mnie martwi brak możliwości logowania do panelu sklepu.
      Pomyślałem, że wyłączę ssl po stronie serwera hekko. HTTPS przestało działać, ale niestety błędy jak poprzednio.
      Czy ktoś ma jakieś rady?
      Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez AgaJadorebio
      Hej!
       
      Mam problem z oficjalnym modułem PayPal dla Europy - na etapie płatności zamiast logo PayPal'a wyświetla się pytajnik (próbowałam przeinstalować moduł, podmienić obraz w bazie ale nic nie działa). Czy ma ktoś pomysł jak to rozwiązać?
       
      Kolejny problem to już coś zupełnie nielogicznego - po wyborze opcji "zapłać PayPal" przerzuca mnie do okna w którym raz da się zapłacić kartą a innym razem jest opcja "Create an account" która przerzuca tak czy siak do płatności kartą - nie jest to zbyt intuicyjne. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim i zna rozwiązanie? Załączam printscreen'y.
       
      Mój sklep to www.jadorebio.com
       
      Z góry dzięki za pomoc!


    • Przez prawnik92
      Witam.
      Mam problem, ponieważ nie wiem czy istnieje moduł, który zamiast napisu "ZALOGUJ SIĘ" lub podobnie, wstawia ikonę. Przykładowo http://answear.com/ . Jest moduł odpowiadający za to czy jednak muszę to pisać ręcznie ?. 
      Dziękuję za pomoc.
    • Przez Czarekplpl
      Witam. Po płatności Pay Palem pojawia mi się status Bank Wire Received a chyba powinien się pojawiać status Awaiting Pay Pall payment albo Authozitaion Pay Pall Accepted. Jak to zmienić. Gdzie w ogóle ustawia się odpowiedznie statusy do odpowiednich form płatności??
       
      Pozdrawiam
      Czarek..
       
    • Przez Czarekplpl
      Witam.
      Czy jest gdzieś możliwość automatycznego przeliczania domyśnej waluty na np USD przy wyborze płatności PayPalem??
       
      Mam sklep w Chinach więc domyślną walutą jest chiński juan, który nie jest obsługiwany przez PayPal.
      Teraz jeśli ustawie PayPal na walutę klienta to jak klient sam nie zmieni waluty to pojawia się błąd - że waluta nie jest obsługiwana.
      Natomiast jak wybiorę dla PayPala walutę np USD i klient nie zmieni waluty na USD to wtedy płatność PayPalem nie pojawia się wogóle.
       
      Mnie chodzi o to, żeby jak klient nie zmieni waluty i ceny są w juanach to jak wybierze płatnośc PayPal to juany zostają przeliczone na dolary samoczynnie i dalej można już kontynuować płatność w dolarach.
       
      Czy ktoś wie jak to można rozwiązać??
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×