Skocz do zawartości


Zdjęcie

wysyłanie e-maili do obsługi klienta lub webmastera nie działa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 technicznyspy

technicznyspy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 10:20

Witam, posiadam pytanie tak jak w temacie, nie działa mi wysyłanie wiadomości z formularza kontaktowego do obsług klienta lub webmastera, dodam, że wszystko zostało poprawnie skonfigurowane z pozycji zaplecza, emaile podane poprawnie do konkretnych działów.

 

Podczas wysyłania, wiadomość wszystko odbywa się niby poprawnie, otrzymuje potwierdzenie na e-miala ze wiadomość została wysłana.

Oraz informacja o wysłaniu wiadomości z formularza wyskakuje po jego wysłaniu poprawnie, tak jak w załączniku który wysyłam.

 

Natomiast sama wiadomość nie dochodzi na podane e-maile kontaktowe w ogóle, nawet do spamu.

Co jest nie tak? Co robię zle?

 

 

Załączone pliki



#2 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4975 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 09 lipiec 2014 - 10:25

Jak włączysz wyświetlanie błędów to zwraca jakiś błąd?



#3 qwerenda

qwerenda

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 10:36

U mnie taka sama sytuacja :|



#4 qwerenda

qwerenda

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 10:54

Sprawdź sobie w panelu admina w wiadomościach powinieneś mieć wysyłane z formularza kontaktowego.
U mnie to w tym miejscu jest tylko widoczne.

Czy jest możliwość żeby to przekierować od razu na skrzynkę e-mail?



#5 technicznyspy

technicznyspy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 11:21

Sprawdź sobie w panelu admina w wiadomościach powinieneś mieć wysyłane z formularza kontaktowego.
U mnie to w tym miejscu jest tylko widoczne.

Czy jest możliwość żeby to przekierować od razu na skrzynkę e-mail?

tzn gdzie dokładnie na zapleczu? proszę o info, w preferencje/adresy email?



#6 technicznyspy

technicznyspy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 11:23

Sprawdź sobie w panelu admina w wiadomościach powinieneś mieć wysyłane z formularza kontaktowego.
U mnie to w tym miejscu jest tylko widoczne.

Czy jest możliwość żeby to przekierować od razu na skrzynkę e-mail?

a już wiem gdzie, rzeczywiście, pojawiło się ale ze wczoraj i to tylko jedno, natomiast już od tego momentu dzisiaj kilka razy testowałem i tego nie ma (wiadomości)



#7 qwerenda

qwerenda

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 11:25

A sprawdź jeszcze Klienci - > Obsługa klienta ( tam powinny być wszystkie wcześniejsze i późniejsze wiadomość )



#8 technicznyspy

technicznyspy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 11:27

Jak włączysz wyświetlanie błędów to zwraca jakiś błąd?

jak załączyć wyświetlanie błędów?



#9 qwerenda

qwerenda

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 11:27

Aaaa i jak wysyłasz wiadomość ciągle z jednego adresu mailowego to masz jedną wiadomość ale z hangoutem rozwijanym.
Czyli jeden adres mailowy ale wiele wątków ( zapytań ).



#10 technicznyspy

technicznyspy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 57 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 11:32

Aaaa i jak wysyłasz wiadomość ciągle z jednego adresu mailowego to masz jedną wiadomość ale z hangoutem rozwijanym.
Czyli jeden adres mailowy ale wiele wątków ( zapytań ).

aham, sprwdziłem rzeczywisie sie tak wystiwetla tyle ze nie przychodzi nadal mi na emaila, czym to jest spowodowane? bo to sie mija z celem jak tak to ma wygladac, wczesniej stawialem sklep i wszystko bylo ok



#11 qwerenda

qwerenda

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 09 lipiec 2014 - 11:34

Nie wiem, też chciałbym sobie to zmienić żeby przychodziło bezpośrednio na maila... Trzeba czekać na podpowiedź od innych :)



#12 sanok

sanok

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 04 marzec 2015 - 19:51

Udało się komuś naprawić ? Podzieli się ktoś wiedzą? :)



#13 endriu107

endriu107

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 974 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 04 marzec 2015 - 20:25

Może opisz dokładnie jaki jest u ciebie problem i jakie posiadasz ustawienia.



#14 sower

sower

    Guru

  • Moderatorzy
  • 4201 postów
  • Location3miasto
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 05 marzec 2015 - 06:08

i najważniejsze  na jakim hostingu są sklepu

na części hostingów ta funkcja nie działa


468x60.jpg

468x60_pl.gif

 

QUICK PRESTA SUPPORT:  gg 45116037
SKLEPY  MODUŁY INTEGRACJE  POMOC TECHNICZNA


#15 offmedia

offmedia

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 14 postów

Napisano 16 marzec 2015 - 15:08

Miałem podobny problem na hostingu w home. Napisałem do obsługi klienta w home opisałem problem coś zrobili i działa. Z tego co się orientuję niektórzy wpisywali ten sam adres e-mail. Czyli ten sam w obsłudze klenta, tam gdzie są adresy sklepów i w module powiadomień i ponoć też pomogło.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl