Skocz do zawartości
technicznyspy

wysyłanie e-maili do obsługi klienta lub webmastera nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, posiadam pytanie tak jak w temacie, nie działa mi wysyłanie wiadomości z formularza kontaktowego do obsług klienta lub webmastera, dodam, że wszystko zostało poprawnie skonfigurowane z pozycji zaplecza, emaile podane poprawnie do konkretnych działów.

 

Podczas wysyłania, wiadomość wszystko odbywa się niby poprawnie, otrzymuje potwierdzenie na e-miala ze wiadomość została wysłana.

Oraz informacja o wysłaniu wiadomości z formularza wyskakuje po jego wysłaniu poprawnie, tak jak w załączniku który wysyłam.

 

Natomiast sama wiadomość nie dochodzi na podane e-maile kontaktowe w ogóle, nawet do spamu.

Co jest nie tak? Co robię zle?

 

 

post-10820-0-02468700-1404901242_thumb.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie w panelu admina w wiadomościach powinieneś mieć wysyłane z formularza kontaktowego.
U mnie to w tym miejscu jest tylko widoczne.

Czy jest możliwość żeby to przekierować od razu na skrzynkę e-mail?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie w panelu admina w wiadomościach powinieneś mieć wysyłane z formularza kontaktowego.

U mnie to w tym miejscu jest tylko widoczne.

 

Czy jest możliwość żeby to przekierować od razu na skrzynkę e-mail?

tzn gdzie dokładnie na zapleczu? proszę o info, w preferencje/adresy email?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź sobie w panelu admina w wiadomościach powinieneś mieć wysyłane z formularza kontaktowego.

U mnie to w tym miejscu jest tylko widoczne.

 

Czy jest możliwość żeby to przekierować od razu na skrzynkę e-mail?

a już wiem gdzie, rzeczywiście, pojawiło się ale ze wczoraj i to tylko jedno, natomiast już od tego momentu dzisiaj kilka razy testowałem i tego nie ma (wiadomości)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Aaaa i jak wysyłasz wiadomość ciągle z jednego adresu mailowego to masz jedną wiadomość ale z hangoutem rozwijanym.

Czyli jeden adres mailowy ale wiele wątków ( zapytań ).

aham, sprwdziłem rzeczywisie sie tak wystiwetla tyle ze nie przychodzi nadal mi na emaila, czym to jest spowodowane? bo to sie mija z celem jak tak to ma wygladac, wczesniej stawialem sklep i wszystko bylo ok

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobny problem na hostingu w home. Napisałem do obsługi klienta w home opisałem problem coś zrobili i działa. Z tego co się orientuję niektórzy wpisywali ten sam adres e-mail. Czyli ten sam w obsłudze klenta, tam gdzie są adresy sklepów i w module powiadomień i ponoć też pomogło.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7480
    • Postów
      36201
×