Skocz do zawartości
  • ×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

      Maksymalnie dozwolone są tylko 75 emotikony.

    ×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

    ×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



  • Podobna zawartość

    • Przez janNowak
      Prestashop 1.6.1.24
      PayU: "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności."
      Ma ktoś podobnie? 
      Jak klient wybiera Aliorbank czy inny Santander to pojawiają się komunikaty :"Wystąpił błąd podczas procesowania płatności." i "Wystąpił błąd podczas procesowania płatności. Proszę spróbować ponownie lub skontaktować się ze sklepem".
      logi:
      Notice: Trying to get property of non-object in /ps/tools/smarty/sysplugins/smarty_internal_templatebase.php(157) : eval()'d code on line 43
      moduły zainstalowane ostatnio odinstalowałem i usunąłem, nadpisania w override też cache też.
      Płatność PayU  przechodzi bez problemu jak zaznaczę  BLIK, Visa, PauU Płacę później,Raty PayU,Google Pay,Masterpass,Visa Checkout. Komunikat pojawia się tylko jak zaznaczę któryś z banków.
       

    • Przez nikos111
      Witam,
      Korzystam z przelewów on-lina za pośrednictwem payU i wszystko działa ok.
      Zdarzają się jednak sytuacje, że klient dokonuje częściowego zwrotu towaru. Żeby mieć możliwość dokonania częściowego zwrotu wpłaconej przez klienta kwoty za pośrednictwem payU należy zintegrować ze sklepem produkt Payout API.
      Otrzymałem nawet link jak to wykonać, ale nic mi to nie mówi
      http://developers.payu.com/pl/payouts.html
      Ktoś posiada wiedzę na ten temat?
      Presta 1.6.0.6
    • Przez hakeryk2
      Witam,
       
      Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?
      Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.
       
      Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?
       
      Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez efrenzy
      Operator płatności elektronicznych PayU, informuje, że w dniu 16 stycznia 2015 roku PayU całkowicie zaprzestanie wspierania protokołu SSL 3.0. Jeżeli z niego Państwo korzystają, konieczne jest niezwłoczne dokonanie zmiany na bezpieczną wersję protokołu TLS w innym przypadku transakcje przestaną być realizowane.
       
      Warto sprawdzić:
      - czy serwery na, których stoją wasze sklepy nie są podatne,
      - czy po 16-stym stycznia nadal będą działać prawidłowo płatności
       
  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 825
    • Postów
      37 127
×