Skocz do zawartości
kollek

Sekcje META - krótki FAQ

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, Mam taką prośbę bo nie ukrywam że jestem poniekąd laikiem w tym temacie. Czy moglibyście mi krótko wytłumaczyć jak konstruować:1. meta tytuł2. meta opis3. meta słowa kluczowe4. przyjazny URLOgólnie wiem że służy to do pozycjonowania ale nic poza tym. Co każde z tych pól oznacza i w jaki sposób się przydaje? Czy warto je stosować? Myślę, że krótki FAQ na ten temat pomoże nie tylko mi. PozdrawiamKarol

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Meta tytuł - bardzo ważny dla SEO, kilka słów głównie kluczowe dla danego przedmiotuMeta opis - średnio ważny, 2-3 zdania opisu użyć wielu słów kluczowych Meta keywords - praktycznie nie mają znaczenia, słowa kluczowe oddzielone przecinkiem około 15SEO url - średnio ważny, adres widoczny w przeglądarce po nazwie domeny, podawać nazwę przedmiotu npTemat pozycjonowania jest dosyć rozległy, opisać krótko się nie da :) Polecam poczytać jest masa materiałów w internecie, nawet na forum był spory wklejony artykuł na ten temat.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Meta tytuł - bardzo ważny dla SEO, kilka słów głównie kluczowe dla danego przedmiotu

Meta opis - średnio ważny, 2-3 zdania opisu użyć wielu słów kluczowych

Meta keywords - praktycznie nie mają znaczenia, słowa kluczowe oddzielone przecinkiem około 15

SEO url - średnio ważny, adres widoczny w przeglądarce po nazwie domeny, podawać nazwę przedmiotu np

Temat pozycjonowania jest dosyć rozległy, opisać krótko się nie da :) Polecam poczytać jest masa materiałów w internecie, nawet na forum był spory wklejony artykuł na ten temat.

65 znaków głownie frazy kluczowe. jeśli zależy komuś na promocji marki swojego sklepu niech umieści również nazwę marki np: www.agito.pl stworzyło jakby nie patrzeć markę agito

reszta meta tagów ma zerowe znaczenia dla pozycji w google.

description jedynie może zachęcić uzytkownika do wejścia na stronę www.