Skocz do zawartości
bunnyb

Przelewy24 i zerwane połączenie w trakcie płatności

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Klient wybiera płatność poprzez przelewy24 i w trakcie dokonywania płatności połączenie zostaje przerwane. Płatność nie zostaje zaakceptowana. Czy ktoś orientuje się, jak w takim wypadku podesłać/wygenerować klientowi link do płatności przez przelewy24 dla takiego zamówienia?

 

Z tego co ja rozumiem, to klient musi jeszcze raz złożyć takie samo zamówienie i wybrać przelewy24.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 819
    • Postów
      37 172
×