Skocz do zawartości
KrisuRz

mediplus.pl - medyczny sklep internetowy

Rekomendowane odpowiedzi

Wygląd bardzo przyjemny, szybkość działania - super.

Spotkałem się z dwoma problemami - wyszukiwarka zawsze zwraca brak wyników - przykład słowo "materac" - słabo to wygląda :(.

Druga sprawa - po zmianie ilości danego produktu w koszyku produkt przemieszcza się na liście co może być mocno mylące przy większej ilości produktów.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

regulamin do poprawy.

masz na myśli całość czy jakieś fragmenty? nie znam idealnego wzoru, starałem się tylko uniknąć zapisów niedozwolonych.

 

Spotkałem się z dwoma problemami

Wielkie dzięki, jestem teraz tak zajęty, że aż tak dobrze nawet nie przetestowałem sklepu jak Ty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Fajnie, że nie odbierasz naszych uwag jako chęć "dowalenia" a jako pomoc :) - o to właśnie chodzi - żeby pokazać ewentualne błędy do poprawki, które czasem nam umykają.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

KrisuRz:

Punkt 8 - Nie możesz domniemywać zgody.

Punkt 11 - Jest produkt z podaną ceną, a więc jest to Oferta.

Punkt 12 - Wyłączenie odpowiedzialności administratora jest dość dyskusyjne.

Punkt 13 - Nie zwrotu a odstąpienia od umowy - to dwie różne rzeczy. Koszty odesłania towaru do sklepu, w przypadku odstąpienia od umowy, ponosi Klient. Ty zwracasz 100% wpłaconych pieniążków czyli towar + przesyłka. Natomiast w odniesieniu do reklamacji, w przypadku uznania, również ponosisz koszt przesyłki od i do klienta.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Punkt 8 - Nie możesz domniemywać zgody.

Czyli obok okienka do zaznaczenia z akceptacją regulaminu powinienem dać drugie ze zgoda na przetwarzanie danych?

 

Punkt 11 - Jest produkt z podaną ceną, a więc jest to Oferta.

to usunę ten punkt i bedzie ok

 

Punkt 12 - Wyłączenie odpowiedzialności administratora jest dość dyskusyjne.

na wszelki wypadek zostawię - to jest coś w rodzaju regułki "przed spożyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą"

 

Punkt 13 - Nie zwrotu a odstąpienia od umowy - to dwie różne rzeczy. Koszty odesłania towaru do sklepu, w przypadku odstąpienia od umowy, ponosi Klient. Ty zwracasz 100% wpłaconych pieniążków czyli towar + przesyłka. Natomiast w odniesieniu do reklamacji, w przypadku uznania, również ponosisz koszt przesyłki od i do klienta.

No tak, wszystko wiem ale podkradłem regulamin z błędami. Zaraz to poprawiam. Dzięki

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli obok okienka do zaznaczenia z akceptacją regulaminu powinienem dać drugie ze zgoda na przetwarzanie danych?

Dokładnie tak.

 

na wszelki wypadek zostawię - to jest coś w rodzaju regułki "przed spożyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą"

Sama regułka którą cytujesz ma sens, ale regułka o wyłączeniu administratora z odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zawartych w serwisie już nie, gdyż narusza zbiorowe interesy konsumentów.

Znacznie bezpieczniej jest przeformułować: przed spożyciem skonsultuj się z lekarzem lub farmaceutą.

Chodzi tu o to by nie wyłączyć odpowiedzialności a ją po prostu przerzucić.

 

I będzie gitara :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×