Skocz do zawartości
ircykk

[MODUŁ] Pozoime menu kategori

Rekomendowane odpowiedzi

Prosty lecz świetny moduł wyświetlający poziome menu kategorii. Uwzględnia również podkategorie, ciekawy animowany efekt rozwinięcia. Bardzo prosty aczkolwiek ciekawy moduł. Kolorystykę można dostosować w pliku CSS.

1.jpg

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Witam, :lol:

Rzeczywiście bardzo ciekawy moduł. :P

Jako raczkujący w temacie proszę o informację jakie należy wprowadzić zmiany, żeby moduł pokazywał również kategorie produktów zlokalizowane dalej niż 2.

W chwili obecnej moduł pokazuje: KATEGORIA 1 => KATEGORIA 2

Moim celem jest uzyskanie zagłębiania typu: KATEGORIA 1 => KATEGORIA 2 => => KATEGORIA 3 => KATEGORIA 4

Myślę, że zmiana taka spowoduje, że moduł znajdzie jeszcze szersze grono użytkowników.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Nugi2000

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta

Co zrobić z takim fantem.Nie mogę wyśrodkować menu poziomego.Jestem totalnie zieloną amatorką presty i programowania od 2 dni.html i css to dla mnie czarna magia -udało mi się troszkę zmienić kolory itp.ale nawet nie chcę myśleć co spie...pilnie proszę o pomoc.Help!

post-2475-1399570693,14_thumb.jpg

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta