Skocz do zawartości
KacperP

Wynagrodzenie administracja sklepu w prestashop

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,Aktualnie pracuje jako grafik/ Administrator sklepu w PS i nie wiem do końca czy moje wynagrodzenie jest adekwatne do obowiązków które pełnie są to wszystkie sprawy z sklepem + jeszcze kurier, aktualizacja PS itp. Możecie się podzielić doświadczeniem ile powinna zarabiać osoba na tym stanowisku ?? Z góry dzięki Pozdrawiam,KP

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedz sobie na jedno bardzo ale to bardzo ważne pytanie: Jaką masz stawkę godzinową i czy Ci się to po prostu opłaca :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ciężko powiedzieć, zależy też ile masz obowiązków a nie tylko jakie. Zapewne nie wiele osób będzie się chwalić zarobkami, poszukaj podobnych ofert jeśli totalnie nie masz wyczucia jak się cenić za swoją pracę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hmm... trudna sprawa. A jesteś zadowolony z zarobku? Jak tak to myślę że nie ma problemu.Ceny są naprawdę różne. Niektórzy robią tony rzeczy za 1500zł do ręki, niektózy za 3000 tylko patrzą żeby sklep stał. A kurierem i obsługa zamówień się nie zajmują. Także, to kwestia indywidualna.Ile pracujesz? Czy suniesz w robocie jak dzika świnia bez odpoczynku czy masz luz?? Jak wrócisz do domu to masz ochotę coś robić, czy twoje życie to tylko Łóżko, droga do pracy i praca? Jak jest to dla Ciebie męczące, to bierz tyle, żeby być zadowolonym za to że jedziesz cały dzień XD.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie mam dużo pracy zajmuje sie modernizacją całego sklepu wrzucam zdjęcia, opisy, zajmuje się kurierem, kontaktem z klientami, grafiką, itp ale ogólnie lubię tą prace dużo wyzwań i sporo można się dowiedzieć. Jak wracam na mieszkanie to mam ochot odrazu iść spać a zarabiam według mnie tylko 1500zł netto za taką prace. I do tego dużo stresów z klientami(wybredne kochanki) :lol: .Pozd,KP

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hmm.... jak dla mnie to z tego co piszesz to obsługujesz cały sklep który zarabia dla kogoś kasę. Proponuję żebyś może wycenił swoją pracę adekwatnie do osiąganych celów na sklepie. Czyli system prowizyjny dla Ciebie. Dla właściciela jest to dobre ponieważ wie że musisz dbać o funkcjonalność sklepu żeby mieć kasę, a dla Ciebie ponieważ jeżeli zwiększa się sprzedaż zwiększa się Twoje wynagrodzenie. Czyli sklep się rozwija, Tobie przybywa pracy, ale i kasy, a Twój pracodawca również więcej zarabia i ma większy obrót.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No a dzisiaj? Na ile może się wycenić osobą, która postawi nam sklep na PrestaShop 1.6 po czym przekaże nam instrukcję dotyczące obsługi sklepu? Mam na myśli jednorazową opłatę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ale co znaczy "postawi nam sklep" ? - to dość rozległe zagadnienie może być i nie ograniczy się do samej instalacji sklepu ;)

 

więc i rozpiętość cenowa może być duża

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No a dzisiaj? Na ile może się wycenić osobą, która postawi nam sklep na PrestaShop 1.6 po czym przekaże nam instrukcję dotyczące obsługi sklepu? Mam na myśli jednorazową opłatę.

no tutaj to calkowity ogolnik.... "postawil sklep" czyli co? sama czysta instalacja? 100-300zl ? "instrukcje", czyli co? pelny tutorial krok po kroku, godziny przekazywania wiedzy... to juz spory wydatek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hmm... Może rzeczywiście zbyt ogólnikowo,

 

Postawienie to znaczy własnie instalacja na serwerze w jednym z dostępnym szablonów wraz z wgraniem produktów. 

 

Instrukcje to znaczy spisanie krok po kroku prostego tutoriala, jak to nazwałeś. W nim zawarte obsługa zamówień tj sprawdzanie płatności, zmiana statusu zamówienia, nadawanie i inne potrzebne informacje do prowadzenia sklepu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

inaczej. raczej watpie, zeby ktos podal tutaj jakies konretne kwoty... po pierwsze, dalej jest to zbyt ogolnikowe - instalacja szablonu - zalezy jakiego, skad sciagniety, jakie dodatkowe zmiany beda w nim wprowadzane (jeszcze mi sie nie zdarzylo, a stawilem juz wiele sklepow, zeby klient zatrzymal sie na identycznym wygladzie i funkcjonalnosci z oryginalem). wprowadzanie produktow? ilu, jakich, czy z atrybutami, cechami, skad opisy,m jakiego typu, jak formatowane... skad i po ile zdjec.... nieby to tylko wstawienie produktu ale przy recznej robicie jest wiele, ba - bardzo wiele, wykladnikow. nie wspominajac juz o wiekszej ilsoci importowanej np. przez CSV.

 

tutorial prowadzenia sklepu? tego tez tak krok po kroku nie da sie opisac. tego jest tez zbyt wiele: platnosci, obsluga produktow, zamowien, rabaty, konfiguracja roznych modulow.... kazdy sklep bedzie wymagal innych wykladni takeigo tutoriala. raczej tutaj trzymalbym sie jakies "obslugi technicznej" przez pewien czaso-okres i "chcesz to pytaj, z checia odpowiem" - takie raczej liczy sie w cenie sklepu.

 

dalej patrzac, nie ma sklepu, ktory postawiony nagle z dnia na dzien juz dziala i tak przez dluzszy okres. owszem, jezlei ktos kiedys prowadzil sklep, ma konkretne uwarunkowania, wie co potrzebuje i czego wymaga. ale takich jest garstka. jak ktos zaczna dopeiro przygode i stawia swoj pierwszy sklep to z czasem (niedlugim) zaczynaja sie dodatkowe elementy, potrzeby, zmiany, konfiguracje.... takie cos tez na starcie trzeba okreslic z klientem, albo robi sie to w cenie przez pewien okres albo okresla jaki abonament....

 

kazdy ma jakoes swoje wytyczne, kazdy ma swoj cennik, kazdy "kasuje" tyle z ilu bedzie zadowolony, tak on jak i klient... jeden doda cos od siebie za darmo, drugi za duperele bedzie zadal 50-100zl.  wycene swojej pracy kazdy robi indywidualnie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

...instalacja szablonu - zalezy jakiego, skad sciagniety, jakie dodatkowe zmiany beda w nim wprowadzane (jeszcze mi sie nie zdarzylo, a stawilem juz wiele sklepow, zeby klient zatrzymal sie na identycznym wygladzie i funkcjonalnosci z oryginalem)... 

 

Mi się zdarzyło klient zobaczył demo stwierdził że to jest to, kupił szablon a po instalacji sie okazało że połowa elementów z demo została dodana w blokach html, i kilka godzin mozolnej pracy, kopiowania stylów żeby sklep był piksel w piksel z tym w demo.

 

I to są właśnie takie sytuacje w których człowiek wyceniając pracę wcześniej nie jest w stanie przewidzieć że coś takiego może być w szablonie, umówiona kwota jest a że praca się przeciągła kilka godzin to już strata zleceniobiorcy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no to ja bym stwierdził przy takim opisie zlecenia, że od 500 do 5000 netto ;)

 

oczywiście biorąc pod uwagę większość "aspektów" "stawiania" sklepu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no to ja bym stwierdził przy takim opisie zlecenia, że od 500 do 5000 netto ;)

 

oczywiście biorąc pod uwagę większość "aspektów" "stawiania" sklepu

ja bym sie zatrzymal tylko na "od 500" kwestie "do" to juz sprawa indywidualna. znam taka 'firme', ktora nie wystawia FV ani zadnego rachunku, ze za 12tys przenosza sklep z 1.5 na 1.6.0.6 gdzie juz jest 1.6.0.14, stawiaja sam szablon (za ktory jeszcze dodatkowo klient placi sobie sam) i to jeszcze z bledami responsive :D tak dal sie wych....jac moj stary Klient, gdzie nie bylem w stanie czasowo przerzucic mu sklepu na nowsza wersje i poszedl do "konkurencji". co najsmieszniejsze, no, moze nie dla Klienta., ale pelne, w ogole jakiekolwiek, koszty podaja dopiero po skonczeniu (w ich mniemaniu) strony. czyli taki "suprajsik" ;) jak zagladnalem pozniej w storne.... oj... sie dzialo.... a i tak wiele z tego co mieli poprawic niepotrafili i nie porapwili.

 

takze, da sie? da sie... i ta wartosc "DO" zostawilbym w spokoju ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

no... chcialbym bo teraz glupio mi przed klientem, tym bardziej, ze dosc sie zaprzyjaznilismy.. a wlasnie dzisiaj jade do niego na grilla :D to tak na margineie... tez jak uslyszalem cene i zobaczylem wyniki to... kawy nie potrzebowalem pare dni bo tak mi sie podnioslo cisnienie ;/

 

walsnie zagladalem w statystyki sprzedazy i porownujac sprzedaz od stycznia do lipca 2013, 2014 (jeszcze na 1.5) do tego samego okresu 2015 (juz po "migracji") to roznica -15-17%.... mysle, ze na dzisijeszym grilllu ten sklep to bedzie jeden z przewodnich tematow rozmow. to tez przyklad dla poczatkujacych, ze jednak sam niedobrany wyglad i bledy na stornie obnizaja sprzedaz i zwiekszaja porzucenie storny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze chyba pytanie to czy możesz zarobić więcej gdzie indziej i czy możesz wynegocjować wyższą stawkę u obecnego pracodawcy. Rynek sam się reguluje w znacznym stopniu jeśli chodzi o płace. Jeśli nie masz możliwości zarobić więcej, żadnych perspektyw na zmianę to pozostaje jedynie wyczuć pracodawcę, porozmawiać i może wynegocjować wyższą stawkę albo pracować za to co dają. Jeśli jednak masz szansę zwiększenia pensji gdzie indziej to stoisz wtedy na zupełnie innej pozycji. Możesz podyktować wysokość pensji u obecnego a jak się nie zgodzi to po prostu zmienić pracę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

U nas (w małym miasteczku) osoba odpowiedzialna za prowadzenie sklepu i sprawy internetowe zarabia od (2000zł do 4000zł), znajomy z Wrocławia kasuje 6000zł :) ale sklep ma bardzooo duży przemiał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7520
    • Postów
      36283
×