Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wynagrodzenie administracja sklepu w prestashop


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 KacperP

KacperP

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 38 postów
  • LocationKrkaów

Napisano 01 grudzień 2011 - 11:10

Witam,Aktualnie pracuje jako grafik/ Administrator sklepu w PS i nie wiem do końca czy moje wynagrodzenie jest adekwatne do obowiązków które pełnie są to wszystkie sprawy z sklepem + jeszcze kurier, aktualizacja PS itp. Możecie się podzielić doświadczeniem ile powinna zarabiać osoba na tym stanowisku ?? Z góry dzięki Pozdrawiam,KP

#2 d4b

d4b

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 248 postów
  • LocationPoznań
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 01 grudzień 2011 - 18:20

Odpowiedz sobie na jedno bardzo ale to bardzo ważne pytanie: Jaką masz stawkę godzinową i czy Ci się to po prostu opłaca :)

Remember to brush your teeth! Tworzenie sklepów w rozsądnej cenie oraz unikalne teksty na stronę www najtaniej w mieście.


#3 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 5011 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 01 grudzień 2011 - 21:32

Ciężko powiedzieć, zależy też ile masz obowiązków a nie tylko jakie. Zapewne nie wiele osób będzie się chwalić zarobkami, poszukaj podobnych ofert jeśli totalnie nie masz wyczucia jak się cenić za swoją pracę.

#4 GacekSSJ4

GacekSSJ4

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisano 05 grudzień 2011 - 00:39

Hmm... trudna sprawa. A jesteś zadowolony z zarobku? Jak tak to myślę że nie ma problemu.Ceny są naprawdę różne. Niektórzy robią tony rzeczy za 1500zł do ręki, niektózy za 3000 tylko patrzą żeby sklep stał. A kurierem i obsługa zamówień się nie zajmują. Także, to kwestia indywidualna.Ile pracujesz? Czy suniesz w robocie jak dzika świnia bez odpoczynku czy masz luz?? Jak wrócisz do domu to masz ochotę coś robić, czy twoje życie to tylko Łóżko, droga do pracy i praca? Jak jest to dla Ciebie męczące, to bierz tyle, żeby być zadowolonym za to że jedziesz cały dzień XD.

#5 KacperP

KacperP

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 38 postów
  • LocationKrkaów

Napisano 05 grudzień 2011 - 11:23

Ogólnie mam dużo pracy zajmuje sie modernizacją całego sklepu wrzucam zdjęcia, opisy, zajmuje się kurierem, kontaktem z klientami, grafiką, itp ale ogólnie lubię tą prace dużo wyzwań i sporo można się dowiedzieć. Jak wracam na mieszkanie to mam ochot odrazu iść spać a zarabiam według mnie tylko 1500zł netto za taką prace. I do tego dużo stresów z klientami(wybredne kochanki) :lol: .Pozd,KP

#6 cr2sher

cr2sher

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisano 05 styczeń 2012 - 19:42

hmm.... jak dla mnie to z tego co piszesz to obsługujesz cały sklep który zarabia dla kogoś kasę. Proponuję żebyś może wycenił swoją pracę adekwatnie do osiąganych celów na sklepie. Czyli system prowizyjny dla Ciebie. Dla właściciela jest to dobre ponieważ wie że musisz dbać o funkcjonalność sklepu żeby mieć kasę, a dla Ciebie ponieważ jeżeli zwiększa się sprzedaż zwiększa się Twoje wynagrodzenie. Czyli sklep się rozwija, Tobie przybywa pracy, ale i kasy, a Twój pracodawca również więcej zarabia i ma większy obrót.

#7 saycool

saycool

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 76 postów

Napisano 23 luty 2013 - 20:43

Od 2500zł w górę, chociaż biorąc pod uwagę że to KRK to chyba powyżej 3k.

Tworzenie strony i sklepów internetowych cyfrowejutro.pl polecam również lokalny portal o mieście pajęczno


#8 desima

desima

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 01 luty 2014 - 16:09

Tak jak kolega wcześniej zaproponował 2500 to absolutne minimum, też skłaniał bym sie ku 3 tysią
kupuj taniej i dziel się tą radością z innymi http://e-kuppon.pl

#9 kokin

kokin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 49 postów

Napisano 02 luty 2014 - 11:54

Istotne jest chyba też ile sam sklep zarabia. Bo jak 3 k/m-c to chyba 2,5 k na rękę nie dostaniesz :)

#10 Globkurier

Globkurier

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • LocationKatowice
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 04 sierpień 2015 - 08:41

No a dzisiaj? Na ile może się wycenić osobą, która postawi nam sklep na PrestaShop 1.6 po czym przekaże nam instrukcję dotyczące obsługi sklepu? Mam na myśli jednorazową opłatę.



#11 sower

sower

    Guru

  • Moderatorzy
  • 4212 postów
  • Location3miasto
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 04 sierpień 2015 - 10:58

ale co znaczy "postawi nam sklep" ? - to dość rozległe zagadnienie może być i nie ograniczy się do samej instalacji sklepu ;)

 

więc i rozpiętość cenowa może być duża


468x60.jpg

468x60_pl.gif

 

QUICK PRESTA SUPPORT:  gg 45116037
SKLEPY  MODUŁY INTEGRACJE  POMOC TECHNICZNA


#12 design4VIP

design4VIP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 04 sierpień 2015 - 12:51

No a dzisiaj? Na ile może się wycenić osobą, która postawi nam sklep na PrestaShop 1.6 po czym przekaże nam instrukcję dotyczące obsługi sklepu? Mam na myśli jednorazową opłatę.

no tutaj to calkowity ogolnik.... "postawil sklep" czyli co? sama czysta instalacja? 100-300zl ? "instrukcje", czyli co? pelny tutorial krok po kroku, godziny przekazywania wiedzy... to juz spory wydatek


design4VIP z innej strony...


#13 Globkurier

Globkurier

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 11 postów
  • LocationKatowice
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 06 sierpień 2015 - 11:40

Hmm... Może rzeczywiście zbyt ogólnikowo,

 

Postawienie to znaczy własnie instalacja na serwerze w jednym z dostępnym szablonów wraz z wgraniem produktów. 

 

Instrukcje to znaczy spisanie krok po kroku prostego tutoriala, jak to nazwałeś. W nim zawarte obsługa zamówień tj sprawdzanie płatności, zmiana statusu zamówienia, nadawanie i inne potrzebne informacje do prowadzenia sklepu.



#14 design4VIP

design4VIP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 06 sierpień 2015 - 13:30

inaczej. raczej watpie, zeby ktos podal tutaj jakies konretne kwoty... po pierwsze, dalej jest to zbyt ogolnikowe - instalacja szablonu - zalezy jakiego, skad sciagniety, jakie dodatkowe zmiany beda w nim wprowadzane (jeszcze mi sie nie zdarzylo, a stawilem juz wiele sklepow, zeby klient zatrzymal sie na identycznym wygladzie i funkcjonalnosci z oryginalem). wprowadzanie produktow? ilu, jakich, czy z atrybutami, cechami, skad opisy,m jakiego typu, jak formatowane... skad i po ile zdjec.... nieby to tylko wstawienie produktu ale przy recznej robicie jest wiele, ba - bardzo wiele, wykladnikow. nie wspominajac juz o wiekszej ilsoci importowanej np. przez CSV.

 

tutorial prowadzenia sklepu? tego tez tak krok po kroku nie da sie opisac. tego jest tez zbyt wiele: platnosci, obsluga produktow, zamowien, rabaty, konfiguracja roznych modulow.... kazdy sklep bedzie wymagal innych wykladni takeigo tutoriala. raczej tutaj trzymalbym sie jakies "obslugi technicznej" przez pewien czaso-okres i "chcesz to pytaj, z checia odpowiem" - takie raczej liczy sie w cenie sklepu.

 

dalej patrzac, nie ma sklepu, ktory postawiony nagle z dnia na dzien juz dziala i tak przez dluzszy okres. owszem, jezlei ktos kiedys prowadzil sklep, ma konkretne uwarunkowania, wie co potrzebuje i czego wymaga. ale takich jest garstka. jak ktos zaczna dopeiro przygode i stawia swoj pierwszy sklep to z czasem (niedlugim) zaczynaja sie dodatkowe elementy, potrzeby, zmiany, konfiguracje.... takie cos tez na starcie trzeba okreslic z klientem, albo robi sie to w cenie przez pewien okres albo okresla jaki abonament....

 

kazdy ma jakoes swoje wytyczne, kazdy ma swoj cennik, kazdy "kasuje" tyle z ilu bedzie zadowolony, tak on jak i klient... jeden doda cos od siebie za darmo, drugi za duperele bedzie zadal 50-100zl.  wycene swojej pracy kazdy robi indywidualnie.


design4VIP z innej strony...


#15 endriu107

endriu107

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 979 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 06 sierpień 2015 - 14:30

...instalacja szablonu - zalezy jakiego, skad sciagniety, jakie dodatkowe zmiany beda w nim wprowadzane (jeszcze mi sie nie zdarzylo, a stawilem juz wiele sklepow, zeby klient zatrzymal sie na identycznym wygladzie i funkcjonalnosci z oryginalem)... 

 

Mi się zdarzyło klient zobaczył demo stwierdził że to jest to, kupił szablon a po instalacji sie okazało że połowa elementów z demo została dodana w blokach html, i kilka godzin mozolnej pracy, kopiowania stylów żeby sklep był piksel w piksel z tym w demo.

 

I to są właśnie takie sytuacje w których człowiek wyceniając pracę wcześniej nie jest w stanie przewidzieć że coś takiego może być w szablonie, umówiona kwota jest a że praca się przeciągła kilka godzin to już strata zleceniobiorcy.



#16 design4VIP

design4VIP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 06 sierpień 2015 - 14:53

dlatego wlasnie pisalem o miejscu pochodzenia szablonu. TM czy TF sa to szablony, ktorespokojnie i bez wiekszych problmow sie instaluje, a np. LEO czy UHU to juz przeprawa rpzez meke...


design4VIP z innej strony...


#17 sower

sower

    Guru

  • Moderatorzy
  • 4212 postów
  • Location3miasto
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 06 sierpień 2015 - 15:52

no to ja bym stwierdził przy takim opisie zlecenia, że od 500 do 5000 netto ;)

 

oczywiście biorąc pod uwagę większość "aspektów" "stawiania" sklepu


468x60.jpg

468x60_pl.gif

 

QUICK PRESTA SUPPORT:  gg 45116037
SKLEPY  MODUŁY INTEGRACJE  POMOC TECHNICZNA


#18 design4VIP

design4VIP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 07 sierpień 2015 - 12:45

no to ja bym stwierdził przy takim opisie zlecenia, że od 500 do 5000 netto ;)

 

oczywiście biorąc pod uwagę większość "aspektów" "stawiania" sklepu

ja bym sie zatrzymal tylko na "od 500" kwestie "do" to juz sprawa indywidualna. znam taka 'firme', ktora nie wystawia FV ani zadnego rachunku, ze za 12tys przenosza sklep z 1.5 na 1.6.0.6 gdzie juz jest 1.6.0.14, stawiaja sam szablon (za ktory jeszcze dodatkowo klient placi sobie sam) i to jeszcze z bledami responsive :D tak dal sie wych....jac moj stary Klient, gdzie nie bylem w stanie czasowo przerzucic mu sklepu na nowsza wersje i poszedl do "konkurencji". co najsmieszniejsze, no, moze nie dla Klienta., ale pelne, w ogole jakiekolwiek, koszty podaja dopiero po skonczeniu (w ich mniemaniu) strony. czyli taki "suprajsik" ;) jak zagladnalem pozniej w storne.... oj... sie dzialo.... a i tak wiele z tego co mieli poprawic niepotrafili i nie porapwili.

 

takze, da sie? da sie... i ta wartosc "DO" zostawilbym w spokoju ;)


design4VIP z innej strony...


#19 sower

sower

    Guru

  • Moderatorzy
  • 4212 postów
  • Location3miasto
  • PrestaShop:1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6

Napisano 07 sierpień 2015 - 19:27

12k? za migrację z 1.5 do 1.6 i to bez FV?

 

żartujesz prawda?


468x60.jpg

468x60_pl.gif

 

QUICK PRESTA SUPPORT:  gg 45116037
SKLEPY  MODUŁY INTEGRACJE  POMOC TECHNICZNA


#20 design4VIP

design4VIP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • PrestaShop:1.4, 1.5, 1.6

Napisano 08 sierpień 2015 - 09:43

no... chcialbym bo teraz glupio mi przed klientem, tym bardziej, ze dosc sie zaprzyjaznilismy.. a wlasnie dzisiaj jade do niego na grilla :D to tak na margineie... tez jak uslyszalem cene i zobaczylem wyniki to... kawy nie potrzebowalem pare dni bo tak mi sie podnioslo cisnienie ;/

 

walsnie zagladalem w statystyki sprzedazy i porownujac sprzedaz od stycznia do lipca 2013, 2014 (jeszcze na 1.5) do tego samego okresu 2015 (juz po "migracji") to roznica -15-17%.... mysle, ze na dzisijeszym grilllu ten sklep to bedzie jeden z przewodnich tematow rozmow. to tez przyklad dla poczatkujacych, ze jednak sam niedobrany wyglad i bledy na stornie obnizaja sprzedaz i zwiekszaja porzucenie storny.


design4VIP z innej strony...





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl