Skocz do zawartości
nikos

Korekta zamówienia - problemy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem. Chciałem zrobić korektę zamówienia, w zamówieniu/produkty dałem rezygnacja z produktów, i zniknął ten jeden produkt którego nie chcieliśmy niestety wyświetla się ostrzeżenie, że płatność nie zgadza się z koszykiem.Zamówienie ma status oczekiwanie na przelew. Czy da się jakoś to zmienić czy należy zmienić status a potem coś kombinować?W jaki sposób można modyfikować zamówienia, np klient dzwoni i mówi że zmienił zdanie jak korygwać zamówienia aby wszystko było jak nalezy?PozdrawiamPrestaShop? 1.4.4.1 | PrestaShopPL v. 1.4.4.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety bez modyfikacji/edycji danych w PHPmyAdmin nie bardzo da się dodać produkt gdy został on usunięty.W sieci są dwie darmowe modyfikacje sklepu które dają funkcjonalność edycji (dodawanie, zmiany ilości, kosztów, wagi, ceny, itd) oraz duuuuża ilość płatnych.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli jest pomyłka w zamówieniu, lepiej zostawić to do momentu aż pieniądze wpłyną na konto potem zrobić zwrot np. jednego elementu zaznaczyć opcję korekta, i wtedy powinno się zgadzać? Dobrze myślę?Dzięki za odp.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej właśnie tak...Ta informacja jest dla sprzedawcy, by wiedział, że coś (płatność w tym wypadku) jest nie tak.Korektę możesz zrobić w phpmyadmin, po dokonaniu zwrotu nadpłaty klientowi lub w rozszerzeniach.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 776
    • Postów
      37 066
×