Skocz do zawartości


Zdjęcie

NOWY DZIAŁ - płatny support, giełda modułów, konto premium


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#1 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 19 marzec 2010 - 15:37

Witam, z racji że wiele osób wyraża potrzebę utworzenia nowego działu na forum PrestaDesign.pl z płatnymi rozwiązaniami czy tez pomocą w pracy z PrestaShop zakładam ten wątek. Oczekuje tu na opinie zarówno twórców dodatków i szablonów, developerów jak i znawców PrestaShop a także ewentualnych zainteresowanych zakupem modułów lub tez kont PREMIUM na naszym forum. 3 pomysły jakie są rozważane to:- Dział tylko dla osób które wykupią konto PREMIUM, będą tam zadawać pytania na które będą odpowiadać fachowcy z dziedziny PrestaShop.- Dział GIEŁDA, gdzie twórcy modułów, szablonów itp będą mogli się ogłaszać ze swoimi produktami.- Dział z w którym znajdą się wszelkiej maści rozszerzenia, użytkownicy po wykupieniu abonamentu uzyskają do nich dostęp.Czekam na wasze komentarze i inne pomysły, jeśli będzie odzew w tej sprawie odpowiednie działy powstaną. Użytkownicy zyskają dostęp do profesjonalnej pomocy a a twórcy modułów oraz znawcy PrestaShop będą mogli zarobić na swojej pracy.

#2 zeus23

zeus23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów

Napisano 19 marzec 2010 - 21:53

Wydaje mi się, że konto premium,abonament z rozszerzeniami i pomocą techniczną. Tylko jest kilka warunków.Abonament przystępny dla użytkowników ( im wiecej klientów, tym wieksze dochody) Musza być wydzielone osoby ktore bedą robić za specjlistów, żeby bylo wiadomo kto placi a kto pomaga, a nie wolna amerykanka. Można zrobić 2 warianty np. premium i premium gold, użytkownik premium bedzie otrzymywał pomoc techniczną na forum, a premium gold moglby liczyc na wiecej w cenie abonamentu,np. wdrozenie i dostosowanie modułu, zeby nie bylo tak, ze ktos placi wyższy abonament, a specjalista wyjedzie z tekstem 50 zł. i do tego dział dla sporadycznych z samymi modułami i ceną, typu gielda.I np. jak ktos wejdze na gielde raz na 3 miesiace kupi jeden modul za 50 zł, a konta gold załóżmy w przeliczeniu abonametu i informacji na forum mieli by ten moduł duzo taniej z racji tego ze placa regularnie i jest ich wiecej.Mysle ze coś w tym stylu byloby dobre, przy niskim abonamencie. Wydaje mi się , ze lepiej bedzie dla specjalistów i dla klientów jak odpowiednio sprzedadzą i kupią taniej(np. przy abonamencie po przeliczeniu całej płatnej czesci forum modul wyjdzie 15 zł, i skorzysta z tego np. 100 abonentow, niz sprzedaz 10 modułow po 50 zł)

#3 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 19 marzec 2010 - 23:48

Musieli by się znaleźć chętni do prowadzenia supportu, oczywiście znający się na rzeczy. Otrzymywali by oni cały zysk z abonamentów w zależności od skuteczności ich pomocy. Raczej wdrożenia itp nie wchodzą w grę, nie można wymagać zbyt wiele chodzi tutaj o pomoc a nie o robienie wszystkiego za kogoś. Koszt abonamentu wynosiłby około 100zł miesięcznie, myślę że to nie wiele w porównaniu z zarwanymi nocami i kombinowaniem samemu.

#4 zeus23

zeus23

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów

Napisano 20 marzec 2010 - 00:26

Wydaje mi sie że za taką pomoc o jaką tobie chodzi to 100 zl to za duzo(jezeli chodzi o abonament), poza tym tak mysle, że do tego nie trzeba abonamentu, poniewaz po co komu abonament (w takim sensie o jaki Tobie chodzi) przecież sklep (moduły itp) nie robi sie dlugo, tak wiec abonament odpada przynajmniej w takiej kwocie. Nie chodzi mi o to, że nie chce zeby ktoś zarabiał za swoją wiedze, ale kto wykupi abonament na dluzej niz miesiąc, poza tym kto wykupi abonament jak i tak znajdzie się gosc ktory wszystko ustawi z darmowych modulów za 100-300 zł i zajmie mu to 15 - 30 min. Co innego jeżeli chodzi o jakies "nowinki" ale to i tak jest robione na zamówienie za cash. Jeżeli chodzi o jakiś nagły support to od tego jest forum lub osoba ktorej sie zaplaci,a chyba nikt nie wykupi abonamentu i co miesiąc nie bedzie placil, tak na wszelki wypadek, moze coś sie posypie itp.Może nie rozumiem dokladnie o jaką pomoc Tobie chodzi, za co mialbym płacić abonament ?Moze jakiś cpec majster się wypowie ?

#5 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 20 marzec 2010 - 01:47

Chodzi mi o suport znany z wielu innych serwisów, osoby wykupują abonament i uzyskują konkretna pomoc od osób które na codzień się tym zajmują. Nie ma tam modułów etc, samo wsparcie techniczne przy prowadzeniu i obsłudze sklepu. Cenę podałem z głowy, ona jest zależna od osób które podjęły by się prowadzenia tego. Nikt za darmo nie będzie rozwiązywał czyichś problemów, każdy ma pracę itp. Co do modułów to wydaje mi się że wystarczy utworzyć dział i tam umieścić moduły w raz z cenami. Abonament w tym przypadku nie jest dobrym rozwiązaniem. Każdy chce otrzymać konkretną zapłatę za swoją pracę. Ale to jest jeszcze do przedyskutowania.

#6 lof

lof

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 703 postów

Napisano 20 marzec 2010 - 12:29

hmmm abonament ok ale czy ludzie bedą mieli tyle problemów w meisiąu zeby chcieli miec taki abonament??z pkt widzenia kogos kto bedzie supportował to to fajnie miesiąc 100 a nie robie nic albo robie wiecej niz za 100 - i tu jest pytanie czy warto.
pomoc na forum darmowa! moduły dodatki do prestashop na: prestahelp.com

#7 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 20 marzec 2010 - 12:37

Po to jest ten wątek :) Ja bym wiele oddał żeby ktoś mi pomógł w takiej czy innej sprawie w której sobie nie radze lub się nie znam.Część osób na pewno woli sama do wszystkiego dojść ale myślę że nie wszyscy. Przy samej instalacji jest masa niewiadomych dla początkującego a co dopiero dalej. Niestety polskie wsparcie olało nas, nie ma wiki, żadnych manuali a jak zapytasz na forum to ci napiszą "poszukaj bo było już", " nie da się", "to kosztuje" albo w najlepszym wypadku nic nie napiszą :)

#8 lof

lof

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 703 postów

Napisano 20 marzec 2010 - 13:06

no spoko to ja jestem za ; - )
pomoc na forum darmowa! moduły dodatki do prestashop na: prestahelp.com

#9 design4art

design4art

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 23 marzec 2010 - 23:45

Ja się z chęcią przyłącze do płatnego działu grafika :) nawiązując do wypowiedzi kolegi, również uważam że przydałoby się bardziej ludzkie podejście do tematu. Rozumiem oczywiście, że każdy kto może stara się coś zarobić na swojej pracy jednak nie zawsze najważniejsza jest KASA. Można też załatwiać sprawy na zasadach barterowych.
http://www.design4art.pl - profesjonalne projekty graficzne

#10 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 24 marzec 2010 - 14:16

Do działu jako twórca czy raczej odbiorca? Przecież nie wszystko jest płatne :) choćby to forum i pomoc wielu osób chociaż nie muszą i sami nie potrzebują pomocy to pomagają innym.

#11 lof

lof

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 703 postów

Napisano 24 marzec 2010 - 14:46

dzisaj zrobiłem fajny moduł (box) na jsie graficznie go nie robiłem ale funkcjonalnie działa super - niedługo chyba i tak otworze sklep z modułami itp ; - )
pomoc na forum darmowa! moduły dodatki do prestashop na: prestahelp.com

#12 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 24 marzec 2010 - 22:07

Otwórz otwórz w Polsce nie ma jeszcze czegoś takiego :)

#13 design4art

design4art

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 24 marzec 2010 - 23:19

oczywiście jako twórca:) co do sklepu z modułami to ciekawy pomysł, pytanie tylko czy jest target, który obecnie skorzysta z tej usługi. Bo zrobić można wszystko. Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie których nie opłaca się robić, chyba że społecznie :)
http://www.design4art.pl - profesjonalne projekty graficzne

#14 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 24 marzec 2010 - 23:28

Widziałem już kilkanaście sklepów z modułami za 0$ :) ale to raczej reklama niż caritas. Myślę że gdyby zrobić coś sporego jak sklep z templatkami, modułami, modyfikacjami dodatkowo jakieś wsparcie może by z tego coś było. Jednak wydaje mi się że to nie jest przedsięwzięcie dla jednaj osoby.

#15 design4art

design4art

    Początkujący

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisano 24 marzec 2010 - 23:34

Zanim się taki serwis uruchomi trzeba posiąść wiedzę o systemie na tyle zaawansowaną aby móc pomagać innym również w ciężkich tematach. Rzucanie się na głęboką wodę nie zda tutaj rezultatu.
http://www.design4art.pl - profesjonalne projekty graficzne

#16 ircykk

ircykk

    Administrator

  • Administrators
  • 4981 postów
  • PrestaShop:1.5, 1.6

Napisano 25 marzec 2010 - 00:11

Dlatego mówię że do nie dla jednej czy nawet 5 osób. Nie ma fachowców od wszystkiego :)

#17 Orbis

Orbis

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 12 kwiecień 2010 - 07:08

Witam Panów :)Mam pytanie jak wasze działania z tym supportem ?Sklep z modułami także mile widziany....Moja firma ma sklep na prescie i sporo z tym problemów ... a w okolicy fachowca nie ma ... w szczególności który sie na tym zna..Mam propozycje - może szkolenia komercyjne z Presty - ja mam centrum szkoleniowe a Panowie wiedzę :)WH :mrgreen:

integracje z PrestaShop projektowane przeciągnij-i-upuść. Dostępne dla każdej wersji Presty. tel. 609735954 | e-mail: wh@orbis-software.pl | http://www.taskcentre.pl


#18 lof

lof

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 703 postów

Napisano 12 kwiecień 2010 - 15:11

coś więcej ??
pomoc na forum darmowa! moduły dodatki do prestashop na: prestahelp.com

#19 Orbis

Orbis

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 34 postów

Napisano 12 kwiecień 2010 - 16:53

coś więcej ??

Zapewne to do mnie :) Myślę że wiedza z PHP nie wystarcza do tego aby dobrze powalczyć z prestą :) Niektóre firmy zapłacą może nie 100 zł miesięcznie ale 500-1k za usługi związane z walką z wielkimi problemami które maja ze swoimi sklepami a w szczególności z integracją z systemami sprzedazowo/księgowymi. W szczególności (może nie politycznie sie wypowiem) ale "naprawienie" sklepu pod home.pl:) kilka firm by się pochyliło nad płatną usługa....Wiem zaraz powiecie ale to wina klienta ze tam to sobie zainstalował - czasami to "polityka" firmy - a dokładnie zarządzających. Mam tak u siebie - niestety to ja jestem ten zarządzający :) i .... za dużo kosztowało by mnie zmiana hostingu... więc walczę jak tylko mogę. Dostałem ofertę od firmy która "naprawi" moją prestę, koszt 3k za tydzień pracy ... niestety trochę za dużo - przynajmniej tak uważam. Co do szkoleń - myślę żeby przygotować ciekawy program to można rozesłać info po różnych portalach ... i nie tylko - grupa (8-10 osóB) na pewno zapłaciła by po 500 zł za dwu dniowe szkolenie które coś wnosilo by do ich wiedzy... ale to jest tylko moje gdybanie ... jak będzie zainteresowanie ... serdecznie powalczę aby coś jeszcze zarobić :) WH.

integracje z PrestaShop projektowane przeciągnij-i-upuść. Dostępne dla każdej wersji Presty. tel. 609735954 | e-mail: wh@orbis-software.pl | http://www.taskcentre.pl


#20 lof

lof

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 703 postów

Napisano 12 kwiecień 2010 - 17:34

ja tam jestem za :)trzeba by wstępnie napisać co pokazać itp jakiś plan zrobić :)
pomoc na forum darmowa! moduły dodatki do prestashop na: prestahelp.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Hosting zapewnia: Hekko.pl