Skocz do zawartości
Alirek

Błąd w PA w zakładce Zamówienia.

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam nietypowy problem.. W PA w Zamówieniach pokazują mi się Tylko zamówienia płatność przelewem... nie ma zamówień za pobraniem.. :| Gdy wejdę w " Klienci " i kliknę na klienta mogę podejrzeć to zamówienie lecz nie mogę zmienić Statusu zamówienia.Kiedy próbuje zmienić status wyskakuje : "Błędny numer faktury"...Jak naprawić aby zakupu z opcją dostawy za pobraniem były wyświetlane w zakładce Zamówienia??I można było zmieniać status zamówienia. ??Proszę o pomoc..:( Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



  • Przeglądający

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

  • Aktywni użytkownicy

    Nikt jeszcze nie otrzymał reputacji w tym tygodniu.

  • Statystyki forum

    • Tematów
      7 681
    • Postów
      36 895
×