Skocz do zawartości

Warunki użytkowania

I. Definicje

Administrator - osoba zarządzająca Forum, decyduje o wszystkim a jego decyzje są niepodważalne i ostateczne.
Awatar (avatar, emblemat) - obrazek wyświetlany pod nickiem Użytkownika. Nie może zawierać treści o charakterze erotycznym oraz męczących oczy kombinacji kolorów.
Ban - zablokowanie danemu Użytkownikowi dostępu do Forum.
Gość - osoba niezarejestrowana na Forum. Może czytać tematy i korzystać z wyszukiwarki Forum.
Moderator - osoba odpowiadająca za utrzymanie porządku na Forum. Może usuwać wpisy, nakładać Bany na użytkowników, edytować wpisy oraz usuwać Podpisy i Avatary. Podlega Administratorowi i jego decyzje mogą być odwołane.
Nick - pseudonim Użytkownika.
Podpis (sygnatura) - tekst wyświetlany pod każdą wiadomością Użytkownika, definiowany w profilu. Nie może zawierać treści wulgarnych, reklam oraz odnośników do innych forów o podobnej tematyce. Może zawierać maksymalnie 3 odnośniki i jedną grafikę. Te ograniczenie nie dotyczą Administratora oraz Moderatorów.
Post - pojedyncza wypowiedź Użytkownika w danym temacie.
Profil ? informacje na temat Użytkownika forum.
PW (wiadomość prywatna) (ang. private message - prywatna wiadomość) - wewnętrzna korespondencja Forum.
Temat - oddzielna rozmowa w danym Dziale, której tytuł jest wyświetlany na liście.
Użytkownik (User) - osoba zarejestrowana na Forum. Może zakładać nowe wątki i odpowiadać w istniejących, głosować w ankietach i zakładać własne oraz edytować swoje posty.

II. Treści, których nie wolno zamieszczać na forum

2.1 Zakazuje się umieszczania treści sprzecznych z polskim i międzynarodowym prawem.
2.2 Zakazuje się łamania praw autorskich oraz rozpowszechniania nielegalnego oprogramowania.
2.3 Zabrania się umieszczania reklam i ogłoszeń poza działami Reklama oraz Zlecenia i oferty bez zgody Administracji forum.
2.4 Zabrania się umieszczania linków do stron zawierających materiały dla dorosłych i tematyce erotycznej.

III. Obowiązki użytkowników forum

3.1 Przed założeniem tematu każdy Użytkownik powinien skorzystać z wyszukiwarki Forum oraz poszukać rozwiania na zewnętrznych serwisach.
3.2 Nie należy dublować tematów, zakładać ich wielokrotnie, podbijać.
3.3 Tytuł tematu powinien opisywać problem i nie zawierać zbędnych informacji.
3.4 Wypowiadając się na Forum zachowuj się kulturalnie, nie obrażaj innych użytkowników oraz staraj się przestrzegać zasad poprawnej polszczyzny.
3.5 Używaj znaczników CODE jeśli wklejasz kod php, html, css, js i inne, staraj się nie używać wielkich oraz bardzo małych czcionek oraz koloru CZERWONEGO.

IV. Kary i ostrzeżenia

4.1 Posty i tematy niezgodne z Regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.
4.2 Użytkownicy nagminnie łamiący Regulamin lub którzy popełnili poważne wykroczenie na forum mogą otrzymać Bana bez ostrzeżenia lub ostrzeżenie.

V. Reklama na forum

5.1 W sprawie reklamy na forum (banner, link) można się kontaktować z administratorem:

VI. Postanowienia końcowe

6.1 Niniejszy regulamin może być modyfikowany i poszerzany o dalsze punkty. O istotnych zmianach w regulaminie Administracja Forum będzie powiadamiała Użytkowników w Dziale Ogłoszenia i komunikaty.
6.2 W razie wątpliwości w interpretacji niniejszego Regulaminu, przed założeniem kontrowersyjnego tematu/postu warto skonsultować się z Administratorem.
6.3 Kwestie nieuregulowane niniejszym Regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez Administrację Forum.

Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za:

  • Porady użytkowników, administratorów i moderatorów forum
  • Błędne/szkodliwe działanie zamieszczonych na forum porad, instrukcji, modułów itp.
  • Wykonawców w działach zleceń i reklamy