Ważne aby nie kierować się tylko i wyłącznie niską ceną i super efektami uzyskanymi natychmiast. Pozycjonowanie to usługa skomplikowana i wymagające wiedzy, cierpliwości. Niestety często brakuje niektórym tych cech.
Stu procentowa racja. wybierając firmę SEO, niewolno kierować się tylko i wyłącznie ceną. Koszty pozycjonowania rosną - w wyniku działań Google. Przy tej usłudze ważna jest jakość, a jak wiadomo jakość to koszta. Nie ufam ofertom pozycjonowania za 1 zł. Zawsze stoi za tym jakiś kruczek, na którym usługodawca musi zarobić!
Kolejnym przykładem są wyceny. Wiele firm stosuje metodę tanio puścić frazy wartościowe i w podobnej cenie frazy nierentowne - wszystko po 99 złotych.
Klient badając rynek bierze taką ofertę i podpisuje umowę na rok (rozliczenie za efekt), suma kwot 990 złotych za 10 fraz w tym 3 super mocne frazy.
Firma pozycjonuje frazy nierentowne a mocne sobie daruje bo koszt działań znacznie przewyższa zarobek.
Miesięcznie klient płaci za top 1-3, 7*99 zł = 693zł i ma pozycje na frazy nic mu nie dające a 3 mocne, na których mu zależy są w odstawce.
Oczywiście to tylko symulacja... często spotykana.