-
Zawartość
1 499 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
23
Aktywność reputacji
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od pat2 → Usunięcie pustego pola pomiędzy kategorią a produktami
Ok, to daj tak:
<div class="block-category card card-block hidden-sm-down" style="min-height: initial;"> fast edit: Generalnie to tam trzeba wstawić if-a sprawdzającego czy istnieje cover. Jeśli nie, to div.category-cover powinien dostać display: none.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od skiracecenter → Wolna strona główna - szybkie podstrony - trudna do znalezienia przyczyna.
291 rekłestów i 4,9MB do zassania. Mega ciężka pierwsza strona.
Użyj firebuga (f12) z przeglądarki chrome lub firefoxa.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od tomasz16 → Wykonam sklep internetowy/Wizytówke firmową
Za filtry to layered jest odpowiedzialny. Moduł natywny? Która wersja PS?
Jak są ustawione filtry ceny?
Kiedyś na forge widziałem błąd związany właśnie w wyświetlaniem cen i dotyczył on właśnie nakładania się - ale to było kiedyś i zostało poprawione.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od tomasz16 → Wykonam sklep internetowy/Wizytówke firmową
https://fajnyzegarek.pl/124-wszystkie-meskie
Ale filtry z linków które podałeś nakładają się:
44,00 - 298,00zł (tu powinno być 44,00-200,99)
201,00 - 284,00zł
Stąd takie wrażenie. Skrypt sklepu sortuje w/g pierwszej ceny i to jest poprawne.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od endriu107 → Wartość przeceny w walucie zamiast procentach
Odpowiedź na złoty medal i 100 punktów. Monitor zaplułem.
quendi: Jakbyś sobie poradził chłopie gdyby nie pomoc na forum?
- Ma Pan jakies ciekawe zdolności? - Daję semantycznie poprawne, ale nie mające praktycznego zastosowania odpowiedzi. - Czy może Pan podać jakiś przykład? - Tak, mogę.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od endriu107 → Hasło dostosowane do Polskiego prawa
Skoro e-mail jest daną osobową, to użycie na forum w tutejszej treści, maila: kwiatkowski_dariusz@wp.pl będzie wymagało jego zgody, bo założę się o kilogram cukru, iż w PL istnieje przynajmniej jeden Kwiatkowski Dariusz - a przecież to już przetwarzanie danych.
1. Złamałem prawo gdyż posługuję się nie swoim adresem e-mail, bez uzyskania pozwolenia właściciela, nawet jako przykład.
Mistrz Bareja miałby używanie. Szkoda, że chłopa już nie ma.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od endriu107 → Hasło dostosowane do Polskiego prawa
Skoro e-mail jest daną osobową, to użycie na forum w tutejszej treści, maila: kwiatkowski_dariusz@wp.pl będzie wymagało jego zgody, bo założę się o kilogram cukru, iż w PL istnieje przynajmniej jeden Kwiatkowski Dariusz - a przecież to już przetwarzanie danych.
1. Złamałem prawo gdyż posługuję się nie swoim adresem e-mail, bez uzyskania pozwolenia właściciela, nawet jako przykład.
Mistrz Bareja miałby używanie. Szkoda, że chłopa już nie ma.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od endriu107 → Hasło dostosowane do Polskiego prawa
Co fakt, to fakt. Jeśli chodzi o pomysłowość co niektórych z ministerstwa to ręce opadają.
To, że hasło winno zawierać znaki które wspomina @dawidsznurek to jedno, drugie to wymóg tworzenia nowego hasła co 30dni.
Co prawda Polak obszedł "problem" stosując przycisk [przypomnij później] - tak np robi Poczta Polska, ale wymóg dużych, małych, cyfr i znaków specjalnych pozostał...
fastedit: md5 wszystkich dotąd używanych haseł również musi być przypisany do konta coby użytkownikowi nie przyszło do głowy używać wcześniejszych haseł - dramat!
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od design4VIP → Wyłączenie wiadomości potwierdzenia rejestracji
Albowiem użytkowników dwa są rodzaje :
1. którzy kopie robią,
2. którzy je robić będą...
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od effectdesign → Dotyczy platforma B2B dla Prestashop 1.6
Było rozwiązanie napisane przez jednego Czecha jednak dla wersji 1.2.x - 1.4.x. Nie wiem czy platforma jest nadal rozwijana.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
Tler: Nie jest istotne z jakich pobudek działa powód i wynika to z KPC: art. 479^38 §1.
Więc Izba Radców Prawnych z Tarnowa nie bardzo zna prawo... -
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
Nie bardzo Ciebie teraz rozumiem. Prawo o którym mówimy nie zostało wymyślone wczoraj ani 3 lata temu tylko w latach 80 i 90tych ubiegłego stulecia, kiedy jeszcze nie było dostępu do internetu w Polsce (bynajmniej tak łatwego). Tylko zapisy dotyczące zwrotu są z 2000roku.
Odnośnie regulaminu to możesz w ogóle go nie mieć w typowej formie, na upartego wystarczy oznaczenie przedsiębiorcy i linki do KC, KH, PP. Jest to najbezpieczniejsze wyjście jeśli chodzi o regulamin - tylko jak będą postrzegać to ewentualni klienci sklepu?
Zupełnie inna sprawa to postępowanie przedsiębiorcy, bo musi on postępować zgodnie z obowiązującym prawem prowadząc jakąkolwiek działalność (m.in. sklep internetowy). Musi on m.in. wiedzieć, że klient może, w świetle ustawy, zwrócić towar zakupiony na odległość bez podania przyczyny do 10 dni od daty jego otrzymania (usługi finansowe - 14 dni, ubezpieczeniowe 30).
Musi także wiedzieć, że "radosna tfurczość" lub bezmyślne kopiowanie cudzej bezmyślnej "tfurczości" może go sporo kosztować. Ignorantia iuris nocet.
Tu nie ma poszkodowanych póki nie wymyślają oni swoich własnych praw na w/g ich mniemania - ich podwórku.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
http://www.waszezabawki.pl/strona/52punkt 5 - KNpunkt 17, rozbroił mnie niesamowicie, od kiedy to kurier pozwoli zajrzeć do przesyłki przed zapłatą/podpisaniem listu przewozowego? Oczywiście brak logiki.punkt 18 stoi w sprzeczności z prawem przewozowym i kodeksem cywilnym.punkt 19,20 KNMoże "gupio" się spytam: czyli co? może ale nie musi?punkt 30 - KNpunkt 33 - KNMożesz pozywać - szybko licząc 3K pln za ugodęDrugi link "Regulamin w przygotowaniu" -
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → Nieuczciwi sprzedawcy
Celna uwaga. Należy ścigać nieuczciwych klientów.Niestety, trzeba na to poświęcić godzinę, a tych jest czasami niewiele, by złożyć doniesienie do protokołu.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
Zostaje jedno: procedura reklamacyjna. Jeśli przesyłka z art. reklamowymi (taśmy, torby) jest świadczeniem pośrednika, to pośrednik winien zachować się dokładnie z treścią zobowiązania. Nie znam umowy Ty-pośrednik DPD, więc nie wiem jakie są zobowiązania. Natomiast jeśli zobowiązanie powstaje w przypadku dopisania nowego klienta do bazy DPD i jest świadczeniem DPD dla nowych klientów to należy pismo reklamacyjne skierować do DPD z zapytaniem kiedy dostaniesz art. reklamowe (taśmy, torby).edit: oczywiście pismo reklamacyjne tylko w formie pisemnej na ZPO.edit2: Nie mam swojej umowy pod ręką z DPD, ale przesyłki firmowe to tylko na adres firmowy (przesyłka ma być dostarczona na adres na liście przewozowym) i muszą być dostarczone do godz.15:00 w innym przypadku koszt nadania to 1,23 brutto.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
Ze śladami użytkowania oczywiście nie masz obowiązku (towar ma być czysty, bez obcego zapachu, winien posiadać oryginalne metki, opakowanie).
Ja nie bardzo wiem, co jest problemem, bo prawo o którym mówimy działa od 2002 roku. Zupełnie inna sprawa regulaminy allegro w opcji kup teraz - tam 99% jest do odstrzału i pewnie tam będą strzelać w następnej kolejności. Tylko, ze e-sklepy łatwiej namierzyć:
Przykład niedozwolonej klauzuli: "[...] sądu właściwego dla siedziby pozwanego" Google: http://www.google.pl/search?sourceid=ch ... +pozwanego I mamy (109000 wyników) parę łosi.
Tak naprawdę to konsument/klient internetowy ma jedno prawo więcej niż ten który kupuje w sklepie materialnym: Ma prawo do zwrotu towaru do 10 dni od daty jego otrzymania.
Reszta "problemów" choćby np., że sklep nie ponosi odpowiedzialności za terminowość kurierów (a wiadomo, że ponosi) jest radosną "tfurczością" ich właścicieli i za to powinni dostać po kieszeni.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
Hehehe, zobaczcie, nawet największe portale plotkarskie podłapały temat: http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,M ... caid=1ca1b
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → Marketing w e-commerce
W żadnym wypadku. Jestem tylko mega skuza... -
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
Tler: Prawda jest taka, że to właściciele e-sklepów posługują się klauzulami niedozwolonymi a nie ci którzy składają wobec nim pozwy. Poszkodowanym nie jest właściciel e-sklepu a klient - najczęściej potencjalny, ale również ten który chce np dokonać zwrotu nierozpakowanego towaru.Czytałem wiele regulaminów (hobby ) i powiem, że 3 może 4 były napisane w taki sposób, że mucha nie siada. Reszta to wyssane z palca brednie właścicieli e-sklepów, ich wesoła "tfurczość". A za wesołą "tfurczość" trzeba zapłacić.edit: lepiej napisać mniej niż za dużo.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → Humor (czarny) czyli nowe obowiązki właścicieli sklepów internetowych
Nowe obowiązki od początku 2015 roku do impementacji w sklepach internetowych
Dzięki nowym pomysłom Unii proponuję zabawę w dopisywanie "koniecznych" i zgodnych z przyszłym obowiązującym prawem regułek.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → (idealny) regulamin sklepu
Dodam tylko jedno od siebie, bo jestem nader często fe-nastawiony.Otóż, w naszym kochanym kraju, to urzędnik (najczęściej skarbowy) decyduje co ustawodawca miał na myśli... Ta dość ciekawa niedorzeczność będzie komplikować życie nie tylko właścicielom e-sklepów niezależnie od tego, co będzie można przeczytać w trustedeshops.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od WelchLamn → Marketing w e-commerce
Zastanawiam się zawsze gdy czytam coś takiego, dlaczego ktoś kto posiada receptę na odniesienie 100% sukcesu w biznesie dzieli się nią za darmo lub przysłowiowe parę złotych z innymi...
Ja, gdybym taką receptę posiadał, na pewno bym się nią nie podzielił.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → Kosz
Oczywiście, że warto ostrzegać.
Wiemy, że jest nierzetelna firma - ale jaka? Nie podałeś nazwy.
edyta: zmień tytuł tematu: Nazwa nierzetelnej firmy - opinie.
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od whennaBaw → Klauzule niedozwolone
Witam,
I od razu sugeruję wszystkim którzy posiadają poniższe wpisy w swoich regulaminach by je usunęli:
-
Mistrz Yoda otrzymał reputację od WelchLamn → Marketing w e-commerce
Zastanawiam się zawsze gdy czytam coś takiego, dlaczego ktoś kto posiada receptę na odniesienie 100% sukcesu w biznesie dzieli się nią za darmo lub przysłowiowe parę złotych z innymi...
Ja, gdybym taką receptę posiadał, na pewno bym się nią nie podzielił.