Skocz do zawartości

slawekg

Members
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez slawekg


  1. Witam.

    Zainstalowałem moduł CashondeliveryPlus i teraz jak ktoś złoży zamówienie płatne za pobraniem do ostaje emaila z potwierdzeniem zamówienia ale tytuł jest po angielsku.

    Jeśli zamówienie ma wybraną płatność na konto to email jest wysyłany z polskim tłumaczeniem tematu.

    W tłumaczeniach tematów email mam wszystko przetłumaczone.

    W jakich plikach na serwerze mogę znaleźć te tłumaczenia? czy jest więcej niż jeden plik z tymi tłumaczeniami?


  2. Witam.

    W sklepie testowym na presta 1.6.1.6 mam włączone multisklep.

    Zrobiłem dwie kategorie główne: główna_1 oraz główna_2.

    Mam 2 grupy sklepów: grupa_1 oraz grupa_2

    Do grupy_1 dodałem 2 sklepy a ich kategoria główna to główna_1

    Do grupy_2 dodałem 1 sklep z kategorią główną: główna_2

    Chcę dodać produkt do dwóch sklepów z grupy_1, w takcie dodawania mam włączone wszystkie sklepy, w powiązaniach wybieram odpowiednią kat. główną oraz podkategorię. Po zapisaniu produktu jest on też widoczny na stronie głównej sklepu z grupy_2 mimo, że nie zaznaczałem tej kat. podczas dodawania produktu. (w dokumentacji presty jest napisane, że kategorie główne rozwiązują taki problem) Wtedy muszę przełączyć się na sklep z grupy_2 i odznaczyć wyświetlanie tego produktu. 

    Spróbowałem innego sposobu. Dodaje produkt na jednym ze sklepów z grupy_1. Po zapisaniu będąc nadal w edycji tego produktu zmieniam sklep na drugi  i ponownie zapisuję. Wtedy produkt mam tylko w sklepach z grupy_1.

    Dodając po kilka, kilkanaście produktów miesięcznie nie jest to problem, można trochę więcej poklikać myszką.

    Ale czy nie ma opcji aby dodać produkt do sklepów z danej grupy tak aby nie wyświetlał się w innej grupie?

    Jeśli nie ma innej opcji to, która z opisanych jest lepsza, ta z dodawaniem produktów mając zaznaczone wszystkie sklepy?

    Wtedy przy większej ilości produktów można poprzez plik CSV szybko wyłączyć wyświetlanie w sklepie w którym nie chcę ich mieć.


  3. Jest dokładnie tak jak piszesz.

    Do katalogu modules w szablonie który mnie interesuje skopiowałem cały moduł blocktopmenu i teraz będę próbować nadpisać ścieżki.

    Jeszcze nie wiem które ale może coś z tego wyjdzie.

    Jeśli ktoś coś wie na ten temat to proszę o info.


  4. Witam.

    Mam problem z pozoru banalny a jak przyszło co do czego, to nie wiem jak sobie z nim poradzić.

    Muszę zmienić kolor górnego menu.

    W global.css nic o nim nie znalazłem

    udało mi się zmienić kolor ale musiałem edytować css w samym module.

    Mam włączony multistore i nadal w każdym sklepie mam taki sam kolor paska menu i nie pasuje to do szablonu.

    Jakieś pomysły na rozwiązanie problemu?

    Może skopiowanie modułu do danego szablonu i powiązanie go z nim? - tylko jak?


  5. Witam.

    Czy w prescie 1.5.3 Biuro Obsługi Klienta obsługuje tylko wiadomości z wysłane z poziomu sklepu czy te wysłane bezpośrednio na maila też?

    Podczas testów, wiadomości z poziomu sklepu przychodzą.

    Te wysłane bezpośrednio na maila nie.

    Podczas konfiguracji/synchronizacji IMAP występuje błąd:

    TECHNICAL ERROR: unable to sync.

    Details:

    Error thrown: [object Object]

    Text status: parsererror

     

    Zakładam, że gdyby nie ten błąd to wiadomości wysłane bezpośrednio na maila też by się tam pojawiały.

    W przeciwnym razie konfiguracja IMAP w BOK była by zbędna.

     

    Proszę o informację.

    Dziękuję.


  6. Witam,Odświeżam temat ponieważ mam jeden problem.Cały dzień ustawiałem sposoby wysyłki i płatności.Za pomocą ship2pay powiązałem je ze sobą ale nie mogę znaleźć odpowiedzi na mój problem.Nie mogę przypisać płatności do odbioru towaru osobiście w sklepie.Na razie przypisałem odbiór w sklepie do "Płatność przy odbiorze v0.4" - ale to się tyczy płatności za pobraniem i może to wprowadzić lekko klienta w błąd.Z tego co wyczytałem to za płatność przy osobistym odbiorze odpowiada moduł "Płatność przy odbiorze v0.1" a ja takiego nie mam i nie mogę znaleźć do pobrania. Jeśli chodzi o naliczanie kosztów wysyłki to wszystko jest ok ale przy obecnych ustawieniach klientowi wyświetla się, że paczka będzie do niego dostarczona w formie pobrania mimo, że zaznaczył osobisty odbiór w sklepie.Powiedzcie mi czy ja to dobrze rozumiem czy w moje myślenie wtargnął się błąd?

×