Skocz do zawartości

Inexo

Members
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Inexo

  • Tytuł
    Użytkownik

Profile Information

Wersja PrestaShop

  • PrestaShop
    1.6
  1. Hej! Mam sklep zainstalowany w katalogu o ścieżce: model.cxc.pl/ps17 (pod takim adresem obecnie wyśwetla się sklep) Dysponuję także domeną: model.pl Chcę by domena model.pl zastąpiła obecnie wyświetlający się w pasku przeglądarki adres model.cxc.pl/ps17 Jak to zrobić? Poszę o pomoc :)
  2. Witam, Poszukuję rozwiązania dla presty 1.6 Chodzi mi o to by wyciągnąć z presty dane statystyczne, które mówią: który klient kupił określony produkt. Czyli np. wybieram produkt i pokazuje mi który klient go zakupił. Niestety nie dostrzegam (chyba że nie widzę) takiej opcji w standardowych statystykach presty. Czy istnieje taki moduł lub inne rozwiązanie, które dostarczy mi owych informacji? Za pomoc z góry dziękuję
  3. Nadpisywanie pliku css - problem

    rewelacja! popłynęło dziękuję!
  4. Nadpisywanie pliku css - problem

    Melduję, że nie ma jego nowej wersji w przeglądarce.
  5. Mam problem natury następującej: Formatuję plik: docelowo jest to product.css Przerzucam go na serwer a Presta na to NIC. Ani drgnie. Wdrożonych stylów nie widać. Jak dotąd wszystkie zmiany były widoczne a teraz NIC Wyłączam moduły - NIC Wyłączam nadpisywanie - NIC Wyłączam pamięć podręczną - NIC Moje pomysły się skończyły Pomocy....!
  6. Nowy przewoźnik - raz jest a raz nie ma

    Pinokio nie lubi chodzi sam, ale jednak poszedł. Dziękuję za pomoc!
  7. Nowy przewoźnik - raz jest a raz nie ma

    hmmm.... tyle tylko, że: 1. Jak wyłączę moduły nie od presty to połowa modułów mi wygasa 2. Jak wyłączę nadpisywania to do każdej opcji wysyłki pokazują mi się wszystkie dostępne formy płatności (przy wyłączeniu tej opcji mój problem jednak znika) Tak sobie myślę...... Cz mogę wyłączyć nadpisywanie, ustawić nowego przewoźnika i potem włączyć na nowo nadpisywanie? Czy to będzie działać jak powinno nie tylko na moim kompie? No jestem zielona w temacie debugowania jak diabli :/ Ostatnie pytanie: ile kosztuje rozwiązanie mojego problemu?
  8. Problem z zapisaniem produktu lub zmian w produkcie

    A jakiej przeglądarki używasz do pracy w panelu admina? Może masz ten sam problem co ja... Podobno w Chrome coś pozmieniano i paskudzi to robotę w panelu admina. U mnie zmiany w produktach też nie chciały się zapisać. Produktów także nie mogłam dodać. Może spróbuj pracować z innej przeglądarki.
  9. Nowy przewoźnik - raz jest a raz nie ma

    Problem nie występuje przy wyłączeniu modułów i nadpisywania.
  10. Nowy przewoźnik - raz jest a raz nie ma

    Wyłączywszy moduły nie ładuje się połowa treści ze strony głównej. Moduł Ship to pay kompletnie nie reaguje. Pod każdą opcją wysyłki wyświetlają się wszystkie metody płatności.
  11. Zakładam nowego przewoźnika. Ustawiam go analogicznie jak poprzednie dwa, które założone były dużo wcześniej. Zmiana w ustawieniach dotyczy jedynie ceny wysyłki. Zapisuję... Zaglądam do koszyka i widzę... o jest! Do przewoźnika dopasowuję odpowiedni moduł płatności. Zapisuję.... Zaglądam do koszyka i widzę... o jest! sprawdzam czy płatności przechodzą. Wszystko idzie idealnie. Na drugi dzień mam telefon od klientki, że ona wczoraj widziała, że jest dostępny ten przewoźnik a dziś już go nie ma. Zaglądam do koszyka i patrze, że rzeczywiście nie ma. Sprawdzam, kombinuję na nowo i ponownie wszystko działa. Upewniam się czy wszystko gra zaglądając do koszyka przez inną przeglądarkę (fire fox) i widzę, że nie ma. Powracam do swojej zazwyczaj używanej przeglądarki (Chrome) od nowa sprawdzając koszyk i patrzę, że ponownie nie ma. Poprzedni przewoźnicy założeni dużo wcześniej wyświetlają się w koszyku jak mur beton. O co chodzi bo nerwy tracę Pomocy.... Zaglądam do koszyka i widzę... o jest!
  12. A więc rozwiązanie osiągnęłam. Wszystko dobrze wybierałam w opcjach oprócz pominięcia stworzenia jednego pliku. Wraz z plikiem .html powinien też być utworzony plik .txt Pozamiatane! wszystko ładnie się wczytuje i wysyła wiad. do klienta podczas zmiany statusu
  13. Dokładnie tak jak piszesz, że pomimo zaznaczenia opcji w statusie, aby wysłał maila to ten jednak nie wysyła tej wiadomości. Jestem zdania, że źle usytuowałam we folderach plik z wiadomością, którą chcę wysłać do klienta, bo w PS->mails->pl Gdzie szukać docelowy folder?
  14. Tworzę nowy status z opcją wysyłki do klienta. Niestety podczas ręcznej zmiany na owy status w zamówieniu e-mail nie zostaje wysłany do klienta. Jak temu zaradzić? Dodam, że mam wszystko ustawione analogicznie jak w przypadku statusów, które już istnieją standardowo w PS. Pracuję obecnie na PS 1.6
×