-
Zawartość
117 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Posty dodane przez powershop24.pl
-
-
Też czasami odnoszę takie wrażenie. Co jakiś czas muszę weryfikować faktyczne stany, bo okazuje się że nie do końca pokrywają się z tym co przechowuje Presta. Ale nie udało mi się póki co zaobserwować jakiejś reguły.
K.
-
Problem jest w tym, że przy zamówieniach w walucie obcej cena hurtowa zakupu nie jest przelicza na walutę, tylko podawana w złotówkach. Cała reszta wartości jest w walucie. Zysk liczony jest jako różnica pomiędzy ceną sprzedaży a ceną hurtową zakupu, która w powyższym przypadku potrafi być większa od ceny sprzedaży. To błąd w Presta. Ta cena hurtowa zapisywana jest w tabeli ps_order_detail w kolumnie purchase_supplier_price. Powinna być pomnożona przez kurs waluty pobrany z tabeli ps_order (kolumna conversion_rate). Niestety tak się nie dzieje.
P.S. Problem dotyczy nie tyle samych złotówek, co zamówień w innej walucie niż waluta domyślna sklepu.
Pozdrawiam!
Krzysiek
-
{followup}
Kod znajdziesz w szablonie wiadomości "in_transit".
<a href="{followup}">{followup}</a>
Powyższe pokazuje pełen link do śledzenia przesyłki wraz z numerem.
Sam numer to bodajże:
{shipping_number}
Pozdr.
K.
-
jaka wersja presty - 1.6? jak tak to Lokalizacje -> Kraje i edytujesz każdy kraj dopisując nazwę w innym języku
taki bug w preście, że jak się przy instalacji wybierze j.polski to nazwy krajów są wyłącznie w j.polskim
No niestety, ja też musiałem ręcznie zmieniać nazwy na angielskie.
K.
-
Wczoraj i do mnie dotarł "niepokąjący" mail od p. Staszaka.
K.
-
Witam!
W PS 1.6.0.8 (nie wiem jak nowszych wersjach) jest błąd polegający na tym, że przy składaniu zamówienia z płatnością w walucie obcej (innej niż domyślna sklepu), źle uzupełniana jest kolumna "purchase_supplier_price" w tabeli "order_details". Jest to kolumna do której wstawiana jest cena hurtowa netto zakupu produktu. Niestety za każdym razem wbijana jest tam cena w walucie domyślniej sklepu (np. w PLN). Natomiast do kolumny "original_product_price" wbijana jest cena netto sprzedaży produktu w faktycznej walucie sprzedaży. Presta korzysta z tych 2 kolumn do liczenia zysku z zamówienia. Ponieważ w przypadku zamówień w walucie obcej obie kolumny są wartościami dla różnych walut, to zysk (szczególnie jak cena hurtowa jest w PLN) potrafi być ujemny. Błąd polega na tym, że wartość w polu "purchase_supplier_price" powinna być przemnożona przez kurs waluty, ale niestety nie jest.
Czy jest jakaś gotowa poprawka tej funkcji, czy też trzeba samemu coś pozmieniać w plikach? Jeśli tak, to gdzie i co trzeba zmienić?
K.
-
Czy po usunięciu modułu ship2pay jest ok i problem znika? Nikt nie zgłaszał podobnego problemu ale jest taka możliwość że to wina modułu.
Tak, problemu nie ma gdy nie działa Ship2Pay.
Problemem jest na pewno to, że w koszyku domyślnie wpada przewoźnik o ID=0 (pomimo tego że w ustawieniach jest wybrany konkretny przewoźnik jako domyślny o id<>0), a Ship2Pay sprawdza domyślnego przewoźnika w koszyku i dla niego wstawia wpis do listy przewoźników.
Nie wiem czy domyślnie Presta powinna wstawiać id domyślnego przewoźnika do nowego koszyka, tym bardziej że koszty wysyłki pobiera prawidłowo, czy też nie. Mam wrażenie że problem zaczął się wtedy, gdy w konfiguracji przewoźników dodałem ceny dla innych stref (krajów). Może dlatego wbijane jest id=0? Nie mam niestety jak sprawdzić zachowania Presty (czy wstawia id=0 do koszyka) gdy jest tylko jedna strefa w konfiguracji cennika przewoźników.
K.
-
...Brakuje mi w tym module tylko jednej opcji - przesyłki za pobraniem.
Cofam to co napisałem. Opcja pobrania jest dostępna w module. Dopiero teraz zauważyłem że pojawia się dopiero po wciśnięciu opcji "Sprawdź dostępność usług".
K
-
Wielkie dzięki! Działa.
K.
-
Czy powyższy błąd może być efektem tego zapisu w module Ship2Pay?
-
Witam!
Mam problem z generowaniem zamówień z poziomu BO, zarówno z poziomu już istniejącego koszyka jak i zupełnie nowego zamówienia.
Samo okno parametrów zamówienia wyświetla się i działa prawidłowo, natomiast po wciśnięciu przycisku zatwierdzenia zamówienia, pojawia się biały ekran no i oczywiście nic się nie dzieje, zamówienie nie powstaje. W logach błędów serwera znalazłem taki wpis:
"[Fri Jan 09 15:21:57 2015] [warn] [client 195.205.239.221] mod_fcgid: stderr: PHP Fatal error: Call to a member function getProducts() on a non-object in /home/foral2/domains/foral2.vot.pl/public_html/ps1.6/classes/CartRule.php on line 634, referer: http://www.powershop24.pl/admin1304/index.php?controller=AdminOrders&token=1782a767469e974cb4a1a51449e30211&id_cart=646&addorder"
Presta 1.6.0.8.
Czy ktoś miał podobny problem?
W załączniku plik CartRule.php.
K.
-
W każdym nowo utworzonym koszyku pojawia mi się w polu id_carrier wartość 0. Podejrzewam że właśnie stąd brany jest ten pseudo przewoźnik o id=0. Czy nie ma to związku z zapytaniem sql z pliku Hook.php? W linii 48 jest zapis "AND stp.`id_carrier` = ' . (int)$context->cart->id_carrier".
Dopiero po wybraniu w dalszych krokach docelowego przewoźnika, ten pseudo przewoźnik znika z listy.
if ($hook_name != 'displayPayment') $sql->where('h.name != "displayPayment"'); // For payment modules, we check that they are available in the contextual country elseif ($frontend) { // ShipToPay remove fix (override still exists but module not) if(Module::getInstanceByName('shiptopay')->active) $sql->innerJoin('shiptopay', 'stp', 'stp.`id_payment` = m.`id_module` AND stp.`id_carrier` = ' . (int)$context->cart->id_carrier . ' AND stp.`id_shop` = ' . (int)$context->shop->id); if (Validate::isLoadedObject($context->country)) $sql->where('(h.name = "displayPayment" AND (SELECT id_country FROM '._DB_PREFIX_.'module_country mc WHERE mc.id_module = m.id_module AND id_country = '.(int)$context->country->id.' AND id_shop = '.(int)$context->shop->id.' LIMIT 1) = '.(int)$context->country->id.')'); if (Validate::isLoadedObject($context->currency)) $sql->where('(h.name = "displayPayment" AND (SELECT id_currency FROM '._DB_PREFIX_.'module_currency mcr WHERE mcr.id_module = m.id_module AND id_currency IN ('.(int)$context->currency->id.', -1, -2) LIMIT 1) IN ('.(int)$context->currency->id.', -1, -2))'); }
K.
-
sprawdź co ci wisi na hooku extracarrier
Paczkomaty 24/7 v0.1 - by PrestaHelp.com
Moduł jest aktywny w sklepie i działa prawidłowo.
K.
-
Usunąłem moduł Payments 2 Carriers, problem zniknął. Zainstalowałem Ship2Pay 2.0, problem wrócił. Dla tego pseudo przewoźnika nie ma w dalszym kroku zdefiniowanej żadnej metody płatności, więc nawet ekran kolejnego kroku się nie ładuje.
ID przewoźnika który się pojawia pod tą pozycją to 0:
http://screencast.com/t/iyNw1zVlWk3
Oczywiście nie ma takowego w bazie danych.
K.
-
A jakie metody wyświetlania cen masz ustawione dla grup klientów?
K.
-
Nie wiem czy jest dedykowany pod 1.6, ale ten co można było kiedyś pobrać, działa pod 1.6. Sam używam. Brakuje mi w tym module tylko jednej opcji - przesyłki za pobraniem.
K.
-
Witam!
Pojawił się u mnie niedawno w sklepie problem polegający na tym, że prawie za każdym razem podczas składania zamówienia, na liście przewoźników, na ostatniej pozycji dodaje mi się dodatkowa pozycja z darmową wysyłką (link do ekranu poniżej). Nie odpowiada ona żadnemu ze zdefiniowanych w sklepie przewoźników. Nie wiem skąd się tam bierze. Korzystam w sklepie z modułu łączącego sposób płatności ze sposobem wysyłki (PrestaCenter Payments 2 Carriers Free v0.9.1), ale używam go dużo dłużej niż pojawił się problem. Oczywiście po wyborze tej opcji i przejściu dalej, nic się nie dzieje.
Mam też zdefinowanych innych przewoźników dla krajów innych niż Polska. Ale problem występuje i dla klientów z Polski i dla klientów z zagranicy.
Dla Polski mam zdefiniowaną inną przesyłkę darmową. Dla krajów zagranicznych nie mam zdefiniowanej przesyłki darmowej. W ustawieniach dostawy jako domyślny przewoźnik mam ustawione "Najlepsza cena".
Jeśli wybiorę innego (istniejącego w konfiguracji) przewoźnika, przejdę dalej i cofnę się z powrotem do listy przewoźników, to tej darmowej pozycji już nie ma na liście.
Link do ekranu:
http://screencast.com/t/ZR9mWg5ierWN
Co może być tego przyczyną?
Sklep: www.powershop24.pl
Prestashop 1.6.0.8
Pozdrawiam!
Krzysiek
-
Dowiedz się czy nie trzeba podpisać oddzielnej umowy na płatności kartą. Ja używam Przelewy24 i tam podpisuje się oddzielną umową z innym operatorem na obsługę kart przez Przelewy24.
Krzysiek
-
W pliku classes/db/Db.php.
K.
-
Powyższe zapytanie skleja poniższe kolumny w celu wyświetlenia lokalizacji:
zone
sous_zone
location
Kolumny te powinny znajdować się w tabeli ps_warehouse_product_location. Niestety jest tam tylko jedna z nich - location, stąd błąd.
Proponuję w zapytaniu SQL zamienić linię:
CONCAT(wpl.zone, ";", wpl.sous_zone, ";", wpl.location) as location,
na same:
wpl.location;
K.
-
można ale chciałbym by blok pokazywał się tylko jak są nowe produkty a później się nie pokazywał - nie chciał bym go ustawiać na szytwno by wyświetał się cały czas.
No właśnie dlatego napisałem aby tą opcję ustawić na NIE. Wtedy blok pojawi się tylko gdy są nowe produkty.
K.
-
Jak usunąć taki opis na stronie głownej bo źle to wygląda.
A nie wystarczy w ustawieniach modułu "Blok nowych produktów" ustawić opcję "Zawsze wyświetlaj ten blok (Pokazuj blok nawet wtedy gdy nie ma nowych produktów)" na NIE?
K.
-
-
Miałem niedawno podobny problem na Preście 1.6.0.8. Okazało się że trzeba usunąć plik cache/class_index.php.
Ale problemem może być równie dobrze to, że klienci podczas składania zamówienia nie zaznaczają zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Okazje.Info.
K.
Sklep nagle przestał działać - Prestashop 1.6.1.4
w PrestaShop 1.6
Napisano · Zgłoś odpowiedź
Trzeba najpierw rozpakować.
K.