Skocz do zawartości

Myjk

Members
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Formularz kontaktowy a home.pl

    Przecież używam @ domeny sklepu. Problem w tym, że moi klienci, korzystając z formularza kontaktowego, już NIE. A taki mail z formularza, ma w polu FROM zewnętrzny mail, tj. mail klienta i serwer go odrzuca jako spam. Wszystko działało przez parę lat, a ostanio jak home.pl zmienił "zabezpieczenia" wszystko stanęło.
  2. Witam, home.pl wprowadziło ostatnio "super" zabezpieczenie antyspamowe https://pomoc.home.pl/komunikaty/1067 mianowicie jeśli pole FROM zawiera inny mail niż domena serwera z któego wychodzi mail przez SMTP albo mail(), to wysyłka jest wycinana. Skutkuje to tym, że e-maile od klientów nie docierają do działu obsługi klienta, a do klienta nie docierają potwierdzenia, a nawet wiadomości wysyłane ze sklepu. Próbowałem się dokopać do pól FROM, ale poległem. Czy ktoś może podpowiedzieć gdzie tego szukać i ew. co wyciąć/podmienić aby w polu FROM dokoptować TYLKO I WYŁĄCZNIE e-mail kontaktowy SKLEPU a e-mail klienta wrzucić gdzieś do treści by przy odpowiedzi przerzucić go do pola TO już w programie pocztowym? Może jakieś inne sugestie odnośnie rozwiązania problemu? Już miesiąc z tym walczę z czego prawie 2 tygodnie się zastanawiałem czemu mi sklep "stanął". TIA
  3. Panowie, raczej trzeba się do tego zabrać od drugiej strony i stworzyć moduł pozwalający eksportować dane zamówienia (lub wielu zamówień) z presty do e-nadawcy i robi się to, o ile dobrze widzę, poprzez pliki XML. To w zasadzie wszystko co jest potrzebne, bo resztę robi aplikacja poczty.
  4. Ostatnio wprowadzona wersja e-nadawca ma także obsługę listów poleconych. Niestety nie ma listów wartościowych, jak ktoś wysyła lekkie rzeczy, lecz wartościowe, to nadal musi korzystać z paczki. Tak czy siak może ktoś się pokusi o implementację e-nadawca w prestashop?
  5. Nikt się nie podejmie zarobkowo napisania modułu? Mnie teraz zależy na integracji z e-nadawca.poczta-polska.pl Rozwój EKN już zarzucili i przerzucają się na aplikację webową, słusznie zresztą. Przy czym jeszcze nie zaimplementowali wszystkich form przesyłek, póki co tylko paczki, nie ma listów.
  6. Ruszyło się coś przypadkiem?
  7. Facebook Lubię to a zniżka

    @vivaldi szczerze mówiąc, ja też nie rozumiem fenomenu, ale widzę tam ogromny potencjał reklamowy. @drb znam ludzi (i to nie są pojedyncze przypadki), którzy dla zaoszczędzenia 5gr na litrze paliwa potrafią przejechać pół miasta specjalnie na wyjątkową, tańszą stację. Co z tego, że stracą kupę czasu i paliwo na dojazd i z tego zysku de facto zostanie 2gr/L -- oszczędzą. Tu jest podobnie. Myślę też, że wiele zależy od profilu sprzedaży, nie wszystko trzeba mieć z dnia na dzień. Jak już napisałem wcześniej można zacząć od szybkiego kuponu za klik. Powinna być możliwość ustalenia procentu lub kwoty za klik FB. I tyle.
  8. Facebook Lubię to a zniżka

    Tak, ale ten szybki "ciah" gwarantuje tylko jedno wyświetlenie na FB. Jak wiadomo, informacje na FB bardzo szybko się propagują, ale też szybko znikają w otchłani komunikatów -- zwłaszcza jak ktoś ma dużo znajomych albo sam jest aktywny. Ale OK, myślę, że można zacząć od takiego uproszczonego systemu, że po kliknięciu rabat jest "czynny" przez godzinę. W tym przypadku sprawdzanie ilości znajomych jest mało sensowne, ponieważ klient dowiaduje się o rabacie już w momencie zapadnięcia decyzji o zakupie, ergo, produkt zostanie zakupiony z rabatem czy bez.W drugim przypadku należy oglądających poinformować, że w przeciągu tygodnia, w zależności od ilości znajomych, mogą zarobić maksymalnie tyle a tyle (np. darmowa wysyłka), wystarczy że codziennie wejdą na stronę i klikną "Lubię" a po tygodniu otrzymają rabat. Ale jak tak patrzę, to już bardziej skomplikowany system i już zupełnie nie wiem czy do ogarnięcia.
  9. Facebook Lubię to a zniżka

    Nie, osobiście nie popieram takich akcji, bo IMHO nie służą one wizerunkowi reklamowanego -- już nie wspomnę o tym, że 99% ludzi tego po prostu robić nie będzie i system będzie martwy. Wg mnie powinno to działać tak: klient klika w przycisk polecający stronę/produkt -- wtedy w jego profilu, zgodnie z ideą FB, wyświetla się coś w rodzaju "Patrzcie! Kupuję TAKI a TAKI produkt! Super sprawa! Zobacz sam/Tobie też się może przydać. " -- do tego zdaje się trzeba mieć stronę swojego sklepu na FB? Pardon za te laickie pytania, ale nie ogarniam jeszcze FB i niestety jakoś topornie mi to idzie. Chyba się starzeję Po takiej operacji, w zależności od ilości posiadanych znajomych (jeśli jest to możliwe do sprawdzenia skryptem) dostaje bon zniżkowy. d4b napisał, że u outdorów bony działają tylko przez godzinę -- ale może warto zastanowić się czy nie można zrobić by bony mogły działać przez maksymalnie tydzień, a kliknięcie każdego następnego dnia sumowało rabaty. Jak wiadomo na FB przewija się ogromna ilość informacji, a nie wszyscy logują się dzień w dzień -- to byłaby pewnego rodzaju gwarancja, że "polecenie zakupu" zobaczą wszyscy.
  10. Facebook Lubię to a zniżka

    FB-ka nie lubię, ale tam jest spory potencjał reklamowy. Wydaje mi się, że to będzie lepsze rozwiązanie niż reklamy płatne na FB (1,50 zł za klik w reklamę), bo z korzyścią dla klienta i ku jemu zadowoleniu. Zakładamy, że ktoś chce kupić produkt i aby dostać rabat poleca nasz sklep. Istnieje spora szansa, że ta osoba ma znajomych z podobnymi upodobaniami (jak wiadomo, szukamy podobnych sobie znajomych, z podobnymi zainteresowaniami itp.) i że te osoby również mogą coś kupić w naszym sklepie. Jeśli tak, to przyrost reklamowy będzie ogromny i dużo skuteczniejszy niż płatne reklamy FB do ogółu, często osób klikających w reklamy z nudów (a za klik trzeba zapłacić).
  11. Facebook Lubię to a zniżka

    Ah, inne działy wybraliśmy -- tam nie szukałem. :)outdorzy też na Presta stoją?
  12. Zasada działania. Na stornie umieszczamy przycisk "Lubię to" do swojego profilu sklepu na FB. Każdy posiadający np. min. 100 kontaktów klikający ten przycisk otrzymuje procentową albo kwotową zniżkę od zakupu (jednego, lub wielu produktów). Ew. darmową wysyłkę itd. Analogicznie przy np. 200 i 300 znajomych zniżka mogłaby być odpowiednio wyższa.Myślicie, że napisanie takiego modułu jest możliwe? Chodzi mi naturalnie o możliwość sprawdzenia ilości znajomych na FB, a następnie zaaplikowania zniżki w koszyku.
  13. A... no chyba ze tak To ja jeszcze proszę o potwierdzenie kogoś kto zainstalował ten moduł na PS 1.4.3 -- po instalacji wywala mi się strona z tłumaczeniami Nazw Pól -- wszystkie języki.
  14. U mnie na PS 1.4.3. ship2pay po małych perypetiach, ale działa wyśmienicie. Dzięki wielkie! Mam tylko jedną uwagę, mianowicie po skorelowaniu dostaw do płatności, a następnie edycji kosztów dostawy całe linkowanie edytowanej dostawy się sypie. W sumie to chyba jakiś błąd samego PS, bo pomimo, że tylko edytujemy wpis, zmienia mu ID na nowy i zrzuca na koniec. PS w ogóle mam jakąś dziwną skuchę na FTP po tych operacjach. Porobiłem sobie backupy na serwerze, zmieniając po prostu nazwę z Modules.php na _Modules.php, następnie wrzuciłem Wasz zmieniony plik Modules.php. Potem kombinowałem z przywracaniem oryginalnych wersji (coś nie działało), dogrywałem, a teraz mam w katalogu dwa pliki Modules.php. :/ Jak chcę jeden skasować to wypisuje: RETR _Module.php550 _Module.php: No such file or directory.Transfer Failed!Transfer queue completed1 File failed to transfer
×