Skocz do zawartości

Matushek

Members
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Błąd logowania na IE

    Ircykk zdaje sobie z tego sprawę, lecz na obecną chwile muszę się jeszcze trochę wstrzymać z przeniesieniem, a poza tym jak sam wiesz trochę to czasu zajmie :/ Tak więc muszę jakoś przetrwać :/ Gdyby ktoś miał jednak jakiś pomysł co do tego logowania to bardzo chętnie spróbuję coś poprawić.
  2. Witam,napotkałem kolejny już problem z PS.. Na marginesie mówiąc nie wiem czy tylko ja mam ciągle jakieś problemy z PS czy tak jest w standardzie, ale ostatnio trochę poczytałem i chyba znam powód.. Mój sklep jest postawiony na serwerze home.pl...Ale wracając do tematu.. Okazuje się, że podczas próby zalogowania z przeglądarki Internet Explorer po wpisaniu PRAWIDŁOWEGO maila i hasła i kliknięcia przycisku zaloguj przeładowuje stronę i od nowa trzeba wpisywać login i hasło i tak można sobie wpisywać cały dzień i zawsze efekt jest ten sam.. Zaznaczę, że sprawdzałem na IE 7, 8, 9 natomiast na IE 6 pokazuje błąd autoryzacji za każdym razem. Na przeglądarkach Firefox, Opera, Chrome logowanie przebiega bez problemu.Wersja sklepu 1.3.1.1Proszę o pomoc bo już po woli tracę cierpliwość.. :/
  3. [TUTORIAL] Polskie znaki w PDF

    Przyłączam się do problemu kolegów z dwóch ostatnich postów.. Podmieniłem wszystko tak jak było napisane w tutorialu i okazuje się, że nakładają mi się rubryki na siebie to raz a dwa, że również mam "Total products IT" ... Ktoś może pomóc?
  4. Chciałem jeszcze dodać, że podmieniłem cały folder mails na serwerze na ten z czystej instalki i nic to nie dało.. Pomoże ktoś? bo już skończyły mi się pomysły..
  5. Usuwanie zamówień testowych i nie tylko

    Ktoś może poprawił już moduł DeleteSingleOrder aby działał poprawnie w wersji 1.3.1.1 ?Pytam ponieważ obecnie korzystam z rozwiązania podanego poniżej, ale odnoszę wrażenie, że robi to śmietnik... Gdyby ktoś miał poprawnie działający w/w moduł pod wersją 1.3.1.1 proszę o wrzucenie :)Z góry dziękiI jeszcze pytanie czy rozwiązanie: Usuwa CAŁKOWICIE zamówienia z bazy czy pozostawia jakieś "ukryte kawałki" robiąc przy tym śmietnik?
  6. Pokombinowałem dziś trochę z tymi e-mailami i zauważyłem jedną dość istotną sprawę.. A mianowicie bez względu na to jaką opcję wysyłania e-maili wybiorę czy "Wyślij mail jako HTML", czy "Wyślij mail jako TEKST", czy też "Oba" to sytuacja w ogóle się nie zmienia, czyli nadal e-maile, które powinny trafiać na skrzynkę klienta trafiają na skrzynkę administratora.. Ale jeżeli zmienię adres e-mail klienta na adres który jest na płatnym serwerze to wszystko chodzi jak w zegarku... :/ a jak tylko ustawię na darmowy e-mail to są te błędy.. Testowałem na kontach pocztowych o2.pl, onet.pl, gmail.com i bez zmian zawsze przychodzą do administratora...Może komuś ta informacja naświetli gdzie leży problem?
  7. No na pewno coś pomieszałem ale nawet nie wiem co kiedy gdzie i jak :/ A co do oryginalnych modułów to jak to wykonać? Rozumiem, że jak przywrócę oryginalne moduły to wszystkie konfiguracje w nich które ustawiłem i te moduły które doinstalowałem szlag trafi? :/ A możesz mi powiedzieć, które dokładnie pliki odpowiadają za szablony e-maili i gdzie ich szukać? Bo już się do tego przymierzałem ale nie odnalazłem ich :/
  8. Witam raz jeszcze Dręczy mnie w moim sklepie jeszcze jeden problem.. A mianowicie opcja e-maila z potwierdzeniem zamówienia i późniejszymi zmianami statusu zamówienia, który jest wysyłany na adres klienta, oraz do administratora sklepu. Problem polega na tym, że na początku jak klient złożył zamówienie to potwierdzenie zamówienia trafiało do niego na maila w ładnej formie tabelki z logiem sklepu i późniejsze zmiany statusu zamówienia również były wysyłane na e-mail klienta. Do mnie niestety na adres administratora nie trafiało nic.. Później nie wiem właśnie czemu bo nic nie zmieniałem (przynajmniej świadomie :/) maile do klienta z potwierdzeniem przestały przychodzić w ogóle, a zaczęły przychodzić na mojego e-maila administratora, tylko po pierwsze e-mail jest w żaden sposób niezrozumiały bo wygląda jak kod źródłowy a po drugie z tego co da się odczytać powinien on trafić do klienta a nie do mnie, bo np. w e-mailu jest napisane: Czyli ewidentnie ten e-mail nie powinien trafić do mnie tylko do klienta.. Taka sama sytuacja jest z e-mailami o informacji zmiany statusu.. Również trafiają do mnie a nie do klienta.. Oczywiście kwestię tego, żeby e-mail z informacją, że ktoś złożył zamówienie już ogarnąłem, bo zainstalowałem moduł Powiadomienia emailem v2.2 i e-mail z informacją, że złożono zamówienie przychodzi na moją skrzynkę więc jest ok. Ale nadal nie mogę sobie poradzić z tym, że e-maile kierowane do klienta trafiają do mnie i w dodatku wyglądają tak (zdjęcie poniżej): A wcześniej nie dość, że przychodził do klienta a nie do mnie to wyglądał tak (zdjęcie poniżej): Wie ktoś może dlaczego tak się dzieje i jak to naprawić? :/ Z góry dziękuję i może jak się czegoś więcej nauczę w PS to też kiedyś pomogę
  9. [MODUŁ] Quick Edit-moduł do aktualizacji cen i ilości prod.

    Witam :)ponownie Was troszkę pomęczę.. Mam kilka pytań odnośnie modułu, bo faktycznie byłby on bardzo przydatny. Interesuje mnie głównie sprawa tego czy jeśli w moim sklepie mam jeden przedmiot w kilku kategoriach (powiedzmy 4-5) to czy podczas aktualizacji cen w Quick Edit nie wystąpi taka sytuacja, że zaktualizuje ten produkt który się pojawia w kilku kategoriach kilka razy? Jeszcze moje pytanie to czy jest możliwość zaktualizowania wszystkich cen produktów w sklepie o wartość %? Powiedzmy chcę podnieść wszystkie ceny o 10% i automatycznie da się to wykonać do wszystkich produktów? (nie koniecznie musi to być opcja w Quick Edit)Z góry dzięki za pomoc
  10. No tak.. Jak się nie myśli to tak to jest.. :/ Faktycznie nie podmieniłem ich i dlatego nie działało.. Sorry mój błąd już wszystko jest w porządku dzięki za pomoc
  11. Witam, zrobiłem tak jak powiedziałeś.. Pobrałem moduł z pierwszego posta, rozpakowałem i przez ftp wgrałem na serwer. Moduł pokazał mi się na liście modułów, zainstalowałem go i wprowadziłem następującą konfigurację (zdjęcie poniżej): Gdyby się komuś nie wyświetlił to zamieszczam link do zdjęcia: http://auto.ehost.pl/modul.jpg I efekt tego jest taki, że nic się nie zmieniło.. Jakiej bym przesyłki nie wybrał czy to przedpłatę czy za pobraniem ZAWSZE wyświetlają się dwa sposoby płatności.. Testowałem kilka razy i zawsze tak było.. Może ktoś wie co jest tego powodem? Moduł zainstalowany poprawnie, konfiguracja poprawna, a efektu brak.. Proszę o odpowiedź
  12. Witam serdecznie!Na początku uprzedzę, że przygodę z PrestaShop dopiero rozpoczynam, tak więc proszę o wyrozumiałość :)Przeczytałem wszystkie posty dotyczące tego tematu, ponieważ również potrzebuję modułu Ship2Pay, bo już kilka razy zdarzało się, że klient podczas realizacji zamówienia w oknie "Przesyłka" wybiera np. "Poczta Polska (ekonomiczna) po przedpłacie" a w oknie "Płatność" "Zapłać przy odbiorze" czyli logicznie rzecz ujmując to się kompletnie wyklucza :/Pozwoliłem sobie napisać posta ponieważ zauważyłem że wielu z Was nie działa poprawnie ten moduł.. Ja posiadam wersję PrestaShop 1.3.1.1 PL i chciałbym zapytać czy ktoś posiada w/w moduł poprawnie działający na tej wersji? Jeżeli tak, chciałbym również poprosić o szczegółową instrukcję jak poprawnie zainstalować moduł i skonfigurować poprawnie. Mam w sklepie kilka tysięcy produktów i obawiam się, że jak coś pokręcę to później narobię sobie tylko dodatkowej pracy :(Proszę o odpowiedź i pomocPozdrawiam
×