Skocz do zawartości

Darek1983

Members
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez Darek1983

  1. Czat do sklepu Prestashop. Nasze rozwiązanie umożliwia znakomitą obsługę klienta poprzez czat na żywo oraz akcje automatyczne, gdzie po odpowiedniej konfiguracji czatu, sam automatycznie wychodzi z inicjatywą pomocy klientom. Lepsza obsługa klienta co przełoży się na sprzedaż Możliwość dostosowania wyglądu Akcje automatyczne Wirtualny asystent - prowadzącego rozmowy z klientami i odpowiadający na ich pytanie 24h na dobę. Na każde urządzenie: - Czat i panel dostosowany do przeglądarek na urządzeniach mobilnych - Integracja z Google Hangouts i otrzymywanie powiadomień o nowych rozmowach - Aplikacje desktopowe dla systemów Windows, Linux oraz MacOS - Aplikacja mobilna dla systemów Android Plik do poprania modułu oraz instrukcja krok po kroku instalacji w poniższym linku: https://www.callchat.pl/strona/pomoc/live-chat-plugin-prestashop Wersja darmowa zawiera: - dowolnie dużo domen - dowolnie dużo konsultantów (2 online) - dostosowanie wyglądu i automatyzacja
  2. pozycjonowanie

    Zgadzam się z przedmówcą. Zamieszczałem na portalach ten sam opis co w sklepie i zauważyłem spadek pozycji w google, być może to zbieg okoliczności lecz warto to miec na uwadze.
  3. obsługa Kraków prestashop

    Podpinam się pod pytanie.
×