Skocz do zawartości

Darek1983

Members
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Darek1983

  • Tytuł
    Początkujący
  1. Czat do sklepu Prestashop. Nasze rozwiązanie umożliwia znakomitą obsługę klienta poprzez czat na żywo oraz akcje automatyczne, gdzie po odpowiedniej konfiguracji czatu, sam automatycznie wychodzi z inicjatywą pomocy klientom. Lepsza obsługa klienta co przełoży się na sprzedaż Możliwość dostosowania wyglądu Akcje automatyczne Wirtualny asystent - prowadzącego rozmowy z klientami i odpowiadający na ich pytanie 24h na dobę. Na każde urządzenie: - Czat i panel dostosowany do przeglądarek na urządzeniach mobilnych - Integracja z Google Hangouts i otrzymywanie powiadomień o nowych rozmowach - Aplikacje desktopowe dla systemów Windows, Linux oraz MacOS - Aplikacja mobilna dla systemów Android Plik do poprania modułu oraz instrukcja krok po kroku instalacji w poniższym linku: https://www.callchat.pl/strona/pomoc/live-chat-plugin-prestashop Wersja darmowa zawiera: - dowolnie dużo domen - dowolnie dużo konsultantów (2 online) - dostosowanie wyglądu i automatyzacja
  2. pozycjonowanie

    Zgadzam się z przedmówcą. Zamieszczałem na portalach ten sam opis co w sklepie i zauważyłem spadek pozycji w google, być może to zbieg okoliczności lecz warto to miec na uwadze.
  3. obsługa Kraków prestashop

    Podpinam się pod pytanie.
×