Skocz do zawartości

SGG

Members
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hej, Formaty adresów dla danego kraju to strzał w dziesiątkę. Faktycznie nie miałem dodanej linijki address1. Po dodaniu wszystko wyświetla się tak jak powinno - w zamówieniach, w listach przewozowych i w mailach. Bardzo dziękuję za wskazówkę i pomoc! Wątek do zamknięcia, pozdrawiam!
  2. Witajcie, Potrzebuję Waszych wskazówek. Być może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i wie, gdzie należy szukać rozwiązania. Na początek: Prestashop 1.6.1.4 Szablon: Kupiony, Premium Hosting: Home.pl (na ten moment zmiana na inny nie jest możliwa) URL: Ze względu na specyfikację projektu nie mogę podać linku do sklepu Problem: Klienci robią zakupy w sklepie. Przechodzą do koszyka (zakupy na jednej stronie), podają swoje dane, adres dostawy, wybierają fakturę, paragon oraz opcję dostawy. Walidacja przechodzi bez problemu, klienci dostają na maila potwierdzenie, my jako obsługa sklepu również. Jednak w zamówieniach (PA -> Zamówienia -> Zamówienia -> Zobacz) zarówno w adresie klienta jak i adresie do wysyłki nie wyświetla się linijka z Nazwą ulicy i numerem budynku. Po prostu jej nie ma. Nie ma jej również w podglądach listów przewozowych. Ulicę widać natomiast w nazwie adresu klienta (zaznaczyłem to na zielono). Dodam iż ulica i numer budynku nie pojawiają się też w powiadomieniach mailowych, kiedy ktoś złoży nowe zamówienie. W liście przewozowym jest analogiczna sytuacja. Wyświetla się adres rozliczeniowy i dostawy, ale bez ulicy i numeru budynku. Jak się domyślacie przy sprzedaży hurtowej staje się bardzo niewygodne każdorazowe ręczne edytowanie adresu klienta tylko po to, żeby wiedzieć na ją ulice wysłać zamówienie. Dodam iż zrobiłem równoległą, czystą instalację na tym samym serwerze, korzystając z tego samego szablonu - tam wszystko jest dobrze. Więc nie podejrzewam że to wina hostingu. Sprawdzałem również jak wygląda sytuacja przy zakupach na jednej stronie oraz w 5 krokach. W obu przypadkach ulica i numer się nie pokazują. Czy ktoś z Was miał podobnie, lub może macie jakieś wskazówki, które mogłyby spowodować, że ulica i numer będą wyświetlały się zarówno w karcie zamówienia, na liście przewozowym oraz w mailach z powiadomieniami? Z góry Wam dziękuję
×