Witam serdecznie,
Proszę o 3 wyceny. Jedną dla wyceny nr. 1, drugą dla wyceny nr. 2, a trzecią wycenę ogólną.
Poniżej informacje dla wyceny nr.1:
1 problem: Gdy klient jest klientem hurtowym, przesyłka powinna być naliczana od 500zł, a teraz jest tak samo jak w przypadku klienta detalicznego. Jaki będzie koszt wdrożenia tych ustawień edytując w panelu administracyjnym oraz bez edycji w panelu, czyli na stałe 500zł?
Należy to sprawdzić jeszcze pod kątem czy ten problem występuje tylko w innych opcjach wysyłki (DPD i INPOST).
2 problem: Gdy sklep chce wysłać firmie INPOST informację o zamówieniu nie ma możliwości zaznaczyć uwagi, żeby firma INPOST odebrała w biurze sklepu. Jest tylko zrobiona opcja wybrania punktu przesyłki.
3 problem: Klient detaliczny i hurtowy nie dostaje numeru przesyłki, jeśli zamówi zaznaczając opcję wysyłki przez kuriera UPS.
Wycena nr. 2:
1. Uproszczenie działania koszyka
a) Nie może być tak, że przycisk pojawia się po zaakceptowaniu regulaminu. przycisk musi być widoczny od razu.
Jest też taka sytuacja, że przycisk ZAPISZ - gdy wypełniam formularz rejestracyjny pokazuje informację, że dane zostały pomyślnie zapisane, a później można przejść do płatności. Też nie może tak być.
Przycisk pokazujący opcje płatności musi być od razu widoczny.
d) Formularz w module "Już zarejestrowany?" będzie pojawiał się po kliknięciu w link, podobnie jak na zamówieniu http://sprytneremontowanie.pl/koszyk/?add-to-cart=56. W tym przypadku rozwija się możliwość wpisania kuponu, a my wyświetlimy formularz rejestracji.
Inna opcja alternatywna: Wdrożenie opcji logowania lub rejestracji w popupie po kliknięciu w link.
2. Ustawienia programu lojalnościowego
Teraz wygląda to tak, że podczas zmiany cen produktu, należy samodzielnie edytować cenę w programie lojalnościowym. A powinno odbywać się automatycznie - procentowo.
3. W podstronie produktowej wdrożenie modułu typu "Inni zakupili również".
Podaję kontakt do siebie w celu omówienia szczegółów: biuro@kamildesigner.pl