Skocz do zawartości

pestucha

Members
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana pestucha w Rankingu w dniu 21 Kwiecień 2016

pestucha posiadał najczęściej polubioną zawartość!

O pestucha

  • Tytuł
    Użytkownik
  1. Produkty powiązane

    ok, wcześniej czyściłam i nie pomogło... teraz bez wielkich nadziei wyczyściłam i jest ok... ehh... dzięki!
  2. Witam, Mam problem z produktami powiązanymi. Na chwilę obecną testowo, dla produktu z którym mam problem, usunęłam wszystkie produkty powiązane w edycji produktu- menu Powiązania a mimo to po wejściu na sklep produkt ten ma nadal produkty powiązane poustawiane. Lista tych produktów, które wyświetlają się jako powiązane a podpięte w powiązanych nie są jest inna niż produktów, które wcześniej były przypięte w powiązanych dlatego wydaje mi się, że jest jakieś powiązanie na poziomie kategorii? Presta 1.6.1.10
  3. kopiowanie tabel produktów

    Przeniosłam tabele i jest ok. Nie piszę jakie dokładnie bo to będzie zależne od sytuacji. Temat do zamknięcia.
  4. kopiowanie tabel produktów

    Dziękuję za odpowiedź. Sprawdziłam schemat i jest to do zrobienia ale na pewno nie od ręki- przynajmniej dla mnie... Pytanie: czy to jedyna opcja czy można w jakiś inny sposób rozwiązać ten problem?
  5. Witam, Mój problem dotyczy przeniesienia tabel związanych z produktami- ta sama wersja Presty. Klient wprowadził produkty ( na swoje nieszczęście, chce używać zaawansowanego zarządzania magazynem), wprowadził zamówienia od dostawców po czym zorientował się, że nie ma dodanych atrybutów dla wprowadzonych produktów. Wprowadzenie w kombinacjach atrybutów po wprowadzeniu dokumentów dostawy dla tych produktów powoduje wycerowanie produktów w główniej części panelu Katalog -> Produkty ale produkty te są nadal widoczne z ilościami z dokumentów zamówień w zaawansowanym zarządzeniu magazynem. Niby można zrobić kolejno: - zmniejsz stan - dodaj atrybut - zwiększ stan ale namiesza to w ruchach magazynowych a dodatkowo wielce prawdopodobne są błędy przy takiej ilości produktów. Mam bazę sprzed wprowadzenia dokumentów zakupu i można byłoby tam wprowadzić te atrybuty ale między wprowadzeniem dokumentów dostawy a pojawieniem się problemu niedodanych atrybutów kilka dni upłynęło a w między czasie sporo produktów miało np. pozmieniane opisy,dodane zdjęcia, wygenerowane linki do produktów. Na plus jest to, że nie zmieniła się ilość produktów stąd pomysł z przerzuceniem tabel produktów. Biorę pod uwagę tabele: - ps_product - ps_attribute- bo część produktów ma ustawione atrybuty - ps_attribute_image- bo atrybuty to kolory z pliku, nie zapisu #HEX Nie planuje kopiować ps_product_sale ponieważ nie ma tam jeszcze normalniej sprzedaży- wersja testowa przed odpalaniem na domenie głównej. Pytanie czy jest to wykonalne? Presta 1.6.1.10 Dziękuję za każde info. Pozdrawiam
  6. Integracja z symfonią

    Podpinam się pod temat. Interesuje mnie integracja PrestaShop z Symfonią. Integracja dwukierunkowa dla najnowszych wersji obu programów. Jaki były by koszt oraz czas realizacji?
  7. przeniesienie linków ze starego sklepu

    Rozwiązaliśmy problem przez napisanie modułu do połączenia starych i nowych linków. Zamykam zgłoszenie.
  8. Witam, Przeniesienie sklepu na inny "system", nie ważne jaki, powoduje następujący problem:Klient dodał sobie stronę produktu do Ulubionych. Ponieważ zazwyczaj struktura linków jest różna w różnych "systemach" raczej mało prawdopodobne, żeby po przeniesieniu sklepu ten link działał. Przez co część Klientów ma komunikat Błędu 404. Czy da radę wykorzystać któreś z pól na Karcie produktu do wstawienia starego linka i w jakiś sposób podpiąć przekierowanie? W tym wypadku chodzi mi akurat o Kartę produktu dlatego, że Klient przy okazji przenoszenia sklepu zbudował nową strukturę kategorii ale podobnie może być z linkami kategorii między starym a nowym sklepem. Dziękuję za info.
  9. zerowanie Ship To Pay

    Wygląda na to, że wypadek incydentalny z błędem rekordu w bazie. Zgłoszenie zamykam.
  10. zerowanie Ship To Pay

    Nie modyfikowałam ustawień żadnego z Przewoźników ale fakt: wczoraj też był problem z dostawcą "Kurier po przedpłacie"... wyzerowane wszystkie wartości a poprawienie zapisów skutkowało komunikatem błędu- nie przytoczę dokładnej treści ale chodziło o błąd formatu wprowadzonych wartości. Oczywiście wprowadzane wartości od strony formatu danych były identyczne z wartościami Przewodnika, który działał poprawnie. Usunięcie i wprowadzenie na nowo na chwilę obecną rozwiązało problem. Więc jeśli modyfikacja Przewoźników zeruje Ship To Pay to rozumiem i jest to ok ponieważ ten błąd wyzerowania Przewoźnika mógł być przez system odczytany jako modyfikacja. Natomiast okazuje się, że problemem jest to wyzerowanie Przewoźnika z komunikatem błędu formatu wprowadzonych danych. Niestety, nie mam screena błędu :/ Czy możliwe jest rozjechanie bazy z powodu otwarcia karty produktu w dwóch oknach przeglądarki? Czasem tak Klient robi- ułatwia mu to pracę. Zazwyczaj te kartoteki modyfikuje, raczej mało prawdopodobne, żeby miał otwarte w dwóch oknach karty przewoźników aczkowiek jest to możliwe.
  11. Witam, Czy ktoś z forumowiczów ma problem z zerowaniem opcji wybranych w Ship To Pay? Moduł był ustawiony poprawnie, działał jakiś czas a dziś się wysypał. Wszystkie ustawione opcje zostały wyzerowanie. Ustawiony jest odbiór osobisty, Kurier przedpłata i Kurier pobranie. Przy Kurierze są dwa zakresy wagowe. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Miałam podobną sytuacje w momencie konfiguracji pierwszego sklepu ale wtedy zwaliłam to na moje mieszanie, kombinowanie i błędy podczas nauki Presty. Teraz nie było wprowadzanych żadnych zmian a moduł działał poprawie przez ponad miesiąc. Presta 1.6 Dziękuję za wszelkie sugestie.
  12. edycja złożonego zamówienia

    ok, zostaje opcja złożenia nowego zamówienia przez Klienta. Jeśli ktoś znajdzie lepszy pomysł to proszę o ponowne otwarcie tematu.
  13. edycja złożonego zamówienia

    Tak, wiem, mogę też dołożyć pozycję na fakturze, ostatecznie, choć to nie najładniejsze rozwiązanie, zwiększyć kwotę zakupionego towaru o wartość towaru domówionego + zdjęcie pozycji z magazynu i też przejdzie ale nie o to chodzi. Po prostu nie myślałam, że w Prescie będzie to niemożliwe (oczywiście jeśli takie jest ).
  14. Witam, Szukałam ale nie znalazłam nigdzie takiej informacji. Czy Presta umożliwia edycję zamówienia? Np. Klient złożył zamównie ale zadzwonił lub wysłał jeszcze maila czy można coś dołożyć. W tej chwili mam takie statusy: 1. oczekiwanie przelewu 2. płatność zaakceptowana 3. realizowane- modyfikowana tylko nazwa- zmiana z Przygotowanie w toku 4. wysłane 5. zamknięte- modyfikowana tylko nazwa- zmiana z Dostarczone 6. anulowane 7. zwrot 8. błąd płatności 9. brak towaru 10. oczekiwanie na płatność przelewem bankowym 11. oczekiwanie na płatność PayPal 12. płatność przyjęta 13. oczekiwanie na kod przy płatności kartą Tylko status Oczekiwanie na płatność przelewem bankowym pozwala na edycję zamówienia. Ale i to tylko w przypadku pierwotnego wyboru płatności przelewem. Testowa zmiana na status płatności przelewem zamówienia gdzie Klient przy składaniu zamówienia wybrał opcję zapłaty przy odbiorze nie otwiera zamówienia do edycji. Czy jest jakaś możliwość edycji zamówień, które zostały złożone przez Klienta a Sprzedający ustawił status oznaczający ogólnie mówiąc akceptację zamówienia? Rozumiem logikę takiego blokowania- akceptacja obu stron i realizacja wg akceptacji. Tylko co w przypadku jak Klient chce coś zmodyfikować i teoretycznie do czasu wysłania wysyłki/wystawienia dokumentu księgowego i przy dobrej woli sprzedającego ma taką możliwość. Dziękuję za info.
  15. statusy zamówień

    Potwierdzam. Na chwilę obecną wszystkie zamówienia mają statusy w porządku. Sprawdziliśmy różne kombinacje płatności i odbioru. Problem rozwiązany. Dziękuję ukwyspa za pomoc. Pozdrawiam Zgłoszenie do zamknięcia.
×