Skocz do zawartości

hakeryk2

Members
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez hakeryk2


    • 12 miesięcy aktualizacji i wsparcia technicznego. Odnowienie po roku za 50% ceny.

    To tak trochę nie fair :( Za 2 lata PayU zmieni API i ja będę musiał kupić wtyczkę ponownie. Tak jak mówiłem - napiszę do PayU żeby może to jakoś poprawili bo nie może być to aż tak trudne dla osób znających API... choć ostatnio dopiero po kilku zgłoszeniach poprawili błąd w najnowszej aktualizacji. Eh.

     


  1. Witam,

     

    Mam pytanie które zadaje mi również gro moich Klientów. Jak ponowić płatność Payu gdy się ją anulowało lub została ona przerwana?

    Wielu Klientów się o to denerwuje, że w mailu jest tylko status płatności natomiast nie da się ponowić płatności gdy się ją przerwało.

     

    Ponadto pytanie dodatkowe: czy da się ręcznie wygenerować link do płatności Payu?

     

    Korzystam z najnowszej wersji oficjalnej wtyczki PayU.

     

    Pozdrawiam.


  2. Witam,

     

    Nigdzie nie mogę znaleźć informacji jak na karcie produktu (product.tpl) mogę wyświetlić informację o tym jakie są dostępne formy wysyłki dla danego produktu, czyli bardziej precyzyjnie mówiąc - wyświetlić przypisanych przewoźników do danego produktu. Jeśli ktoś jeszcze wie jak obok przewoźników można wyświetlić liczbę dni realizacji oraz cenę za paczkę, która jest do niego przypisana to byłoby świetnie :)

     

    Informację taką wkleję już sobie w dowolne miejsce, jednak nie wiem jak wygląda zapytanie o wyświetlenie właśnie takiej informacji. Po prostu pod ceną chciałbym dodać np takie informacje: 

     

    Odbiór osobisty - za darmo!

    Przesyłka kurierska: pobranie 7 dni - 25 zł

    Przesyłka kurierska: przelew 7 dni - 15 zł.

     

    Zapewne nie jestem jedynym zainteresowanym takim rozwiązaniem i na pewno komuś innemu to także pomoże :)

     

    Dziękuje z góry za wszelaką pomoc.

    post-13651-0-55739200-1455052277_thumb.jpg


  3. Witam,

     

    Nie jestem pewien ale chyba odkryłem buga w Prestashop 1.6.1.4 ponieważ nie możliwym jest importowanie produktów z plików CSV w Prestashop 1.6.1.4. Próbowałem na swoich plikach jak i na oryginalnych plikach dostarczonych jako demo od presty do importu produktów i zawsze dostaje te same komunikaty błędu.

    1. Amerykanka BARI (ID: 4394) cannot be saved
    2. Property Product->name is empty

    oraz jest warning 

    • Rewrite link for (ID: 4394) was re-written as friendly-url-autogeneration-failed.

    Próbowałem u siebie na kilkanaście różnych sposobów to dopasować. Zmieniałem na podmiane ID, z oryginalnym - nie działało.

    Próbowałem ręcznie wpisać URL - również nie działało.

     

    Bardzo proszę o pomoc. Mogę nawet za pomoc w rozwiązaniu problemu zapłacić.

    Pozdrawiam.

     

    -----------------------------------------

    Edycja: 

     

    Rozwiązałem problem, który leżał po stronie mojego hostingodawcy (hekko.pl)

    Trzeba wyłączyć w BO -> Preferencje -> Dane URL i SEO  i na dole w zakładce "Ustaw URL-E" ustawić w wartości "Wyłącz moduły Apache's mod_security" na TAK.

     

    I wszystko śmigło.


  4. Witam,

     

    Jestem w trakcie przenoszenia dość dużej bazy danych produktów i mam problem, ponieważ nie widzę, żeby dało się zaimportować ID opcji wysyłki dla danego przedmiotu. Czy istnieje jakaś komenda, którą można wkleić do pliku CSV by podać ID (nawet kilka), które zostaną wprowadzone do bazy danych? 

     

    Dziwne, bo da się wprowadzić cenę dodatkową za wysyłkę, jednak nie widzę, możliwości dodania pojedynczych lub wielokrotnych ID opcji wysyłki.

     

    Czy da się to zrobić aby po prostu jakoś dopisać te ID przewoźników do ID produktów? Może nawet jakieś zapytanie SQL?

     

     

    Przedstawiam moją wizualizację marzeń, rozwiązania idealnego :)

     

     

    Produkt ID  | Kurier ID

    ----------------------------------

    1                 | 5,4,3

    2                 | 5.4.3

     

    Pozdrawiam.

     

     

     

×