Skocz do zawartości

raxo

Members
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Uff.... znalazłam Temat zamknięty
  2. Koledzy, rozjechał mi się tekst z modułu Blok Ochrona danych osobowych w koszyku. Tekst zamiast w poziomie wyświetla się w pionie. Walczę z tym od soboty i nie jestem wstanie znaleźć gdzie to mam zmienić. Bardzo proszę o pomoc. Poniżej podsyłam jeszcze link mam nadzieję, że będzie to widać http://ekamery.com/logowanie?back=http%3A%2F%2Fekamery.com%2Fzamowienie%3Fstep%3D1&display_guest_checkout=1 Pozdrawiam, Ania
  3. Dzięki Sower, niestety nie ma tego elementu w product.tpl ( Chyba tego nie ustawię Dzięki za wsparcie.
  4. Koledzy podaję Wam jeszcze adres strony (www.ekamery.com) Jak kliknę zbadaj element na tym kalkulatorze to niestety widzę położenie tego elementu ale na stornie konkretnego produktu a zależy mi żeby zmienić to globalnie dla wszystkich produktów na raz - może wiecie jak znaleźć to stosując opcję "zbadaj element" Pozdrawiam, Ania
  5. Sower dzięki, Jednak w product.tpl nic nie ma. Jak chcesz, masz chwilę czasu i możesz mi z tym pomóc to mogę przesłać ci dostęp jakoś na priv. Dzięki, Ania
  6. Koledzy proszę o pomoc. Potrzebuję zmienić położenie kalkulatora rat na karcie produktu zgodnie z załączonym zdjęciem. Zdjęcie po lewej stronie pokazuje jak to wygląda teraz a zdjęcie po prawej to widok jaki chciałabym ustawić. Grzebie, szukam, ale nie potrafię znaleźć pliku w którym to powinnam zmienić. Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Ania
  7. Teraz już mam, ale problem występował również jak go nie było. Ewidentnie moduł "przelew na konto" gryzie się z modułem DPD - jedyne chyba rozwiązanie w tej chwili to stworzyć DPD jako nowego przewoźnika i nie korzystać z ich modułu integracyjnego a szkoda bo dużo ułatwia w obsłudze przesyłek. Dzięki wielkie za zainteresowanie tematem Pozdrawiam Ania
  8. Coś drgnęło Widzę że problem z wyborem płatności przelewem dotyczy tylko przewoźnika DPD. Czy ktoś z kolegów pomoże mi to rozwiązać? Pozdrawiam, Ania
  9. Kurczę no tak mam wszystko wpisane i nic (dołączam zrzut z ekranu jak byś mógł rzucić okiem). Dodałam jeszcze przed chwilą (tak dla testów) możliwość wyboru płatności czekiem i oczywiście się pojawia przy finalizowaniu zamówienia a ta nieszczęsna płatność przelewem dalej nie ( Pozdrawiam, Ania
  10. Witam, Mam Pretę 1.6.0.14 i za żadne skarby świata nie jestem w stanie poradzić sobie z konfiguracją modułu "przelew na konto v1.0.5 ". Siedzę, grzebię w necie szukając info i już wymiękam. Problem dotyczy braku możliwości wyboru płatności przelewem na konto przy finalizowaniu zamówienia. Mam jeszcze podpięte PayPal (identyczne ustawienia dotyczące ograniczeń dla waluty, grupy i kraju jak dla przelewu na konto) i PayPal się pojawia a przelew na konto nie. Sam moduł przelewu już kilkakrotnie odinstalowany i zainstalowany ponownie i dalej nic. Błagam o pomoc. Ania
×