Skocz do zawartości

Peebuls

Members
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Peebuls


  1. Po trzech latach normalnego działania sklepu, po dodaniu kolejnego produktu Presta 1.6.0.9 przestała działać - biała strona po wejściu na sklep (panel admina działa bez problemu). Produkt dodany został tak jak pozostałe, aktualnie został usunięty (myślałem, że może jest on przyczyną błędu). Dodatkowo przy aktualizacji któregokolwiek modułu dostaję komunikat: 

     

    Module NAZWA MODUŁU can't be upgraded: Error on downloading the latest version.

     

    Czy ma ktoś może jakiś pomysł co się dzieje? 

     


  2. Przy wejściu do niektórych pozycji w panelu admina np. w Produkty czy w Moduły wyświetla białą stronę z błędem. Przykładowe adresy tych miejsc gdzie jest błąd: 

     

    adrespresty/admin/index.php/module/catalog?_token=_w8v2ylD5mbglGfbex_rshvVf7M-3ZO0tz-50q_5rpU

     

    adrespresty/admin/index.php/product/catalog?_token=_w8v2ylD5mbglGfbex_rshvVf7M-3ZO0tz-50q_5rpU

     

    "404 Not Found

     

    nginx"

     

    Instalacja przebiegła bez problemu, np. podstrona z zamówieniami czy klientami również działa bez problemu :(. O co może chodzić?

     

     

    Podobnie zachowują się kategorie na stronie po ustawieniu "Przyjazny adres URL".

     

    Na przyjaznych linkach mi w zasadzie nie zależy ale chciałbym rozwiązać ten problem z niedziałającymi niektórymi pozycjami w panelu  admina :/

     

    Mam też pytanie czy stawiając nowy sklep warto w ogóle instalować 1.7 czy może ściągnąć 1.6?


  3. Mam problem z komórkową wersją sklepu. Wszystko działa poprawnie oprócz wyświetlania koszyka. Produkty dodają się do niego jednak nie ma możliwości wejścia w koszyk oraz dalszej realizacji zamówienia. Ponadto kiedy w ustawieniach szablonu wyłączę szablon komórkowy nadal pojawia się on na komórce. Czy ktoś wie gdzie może leżeć problem lub jak ustawić by strona automatycznie wyświetlała się w trybie stacjonarnym na komórkach? 


  4. Mam problem z płatnościami w euro. Produkt w PLN kosztuje 27 zł natomiast dla klientów zagranicznych 10 euro. Problem polega na tym, iż po wybraniu euro i tak przez PayPal wpływają złotówki (czyli cena 27) + koszty wysyłki naliczane poprawnie (dla zagranicznych wysyłek). Z tego co pamiętam w starszej wersji sklepu (teraz koszystam z 1.6) wpłaty dostawałem po kursie euro. Czy może mnie ktoś oświecić jak to działa? :)


  5. Witam,

     

    Mam problem z przelicznikiem waluty na sklepie. Kwota w złotówkach wyświetla się w porządku jednak kwota w euro jest podana odpowiednio tylko na stronie głównej - po wejściu w produkt, jest zaniżona. Dodatkowo przelicznik przy języku Polskim nie działa w ogóle - wyświetla taką samą kwotę w euro jak i w złotówkach (np. 35zł i 35 euro). W czym może tkwić problem?

     

    Zauważyłem takie zależności: 

     

    Język Polski - waluta euro - cena na głównej jest zła/cena na stronie produktu jest zła
    Język Polski - waluta PLN - cena na głównej jest dobra/cena na stronie produktu jest dobra (w złotówkach)
    Język angielski - waluta euro - cena na głównej jest dobra (w euro)/cena na stronie produktu jest zła (taka jak w pierwszym przypadku - za niska)

     

    Pozdrawiam


  6. Witam,


     


    Czy istnieje jakiś moduł pozwalający pokazywać ilość produktów w danej kategorii w menu? Udało mi się znaleźć "Categories block with number of products v1.1 - by MyPresta.eu" jednak mam z nim problem. Wyświetla ilość produktów jednak gdy ilość produktów w danej kategorii się zmieni moduł tego nie uwzględnia - dalej wyświetla starą liczbę. Tak samo przy zmianie nazwy danej kategorii... Może ktoś korzystał i jest w stanie rozwiązać ten problem albo polecić coś innego? 


     


    Wersja Presty 1.6


     


    Pozdrawiam



  7. Jedyny moduł, który zwrócił moją uwagę to Disable out of stock product v1.0. Nie wiem czy jest on oficjalny? Nie posiada żadnych opcji konfiguracyjnych.

    Rozumiem, że Presta nie pozwala w swoich ustawieniach zaznaczyć opcji by produkt nie tylko nie dał się zamawiać ale również znikał jeśli jest niedostępny?

     

    Ps. Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz. Gdy w Preferencje -> Produkt, zaznaczę na "Tak" opcję "Wyświetl niedostępne atrybuty produktu na stronie produktu" i zapiszę, po wejściu ponownie w te ustawienia, opcja dalej jest na "Nie".

×