Skocz do zawartości

t0mi

Members
  • Zawartość

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zawartość dodana przez t0mi

  1. Witam, Jako, że asortyment mojego sklepu to w dużej części te same produkty różniące się kolorem tworzę produkt bazowy później kopiuję go zmieniam tylko kolor i zapisuję. Tylko, że w linku jest cały czas opis z produktu mimo, że opis produktu zmienił się - mam włączone aktualizacja linków Jak w inny sposób wymusić zmianę linków pod opis (nazwę) produktu ?
  2. Cześć, w związku z rozwojem sprzedaży szukam narzędzia, które przyśpieszy realizację sprzedaży (generowanie listów przewozowych, wysyłanie e-mail, generowanie paragonów i FV) - testuję baselinker-a Czy jest tutaj ktoś kto z niego korzysta jakie są Wasze wrażenia ? Moim zdaniem narzędzie jest spoko, boje się jedynie tego, że działa on-line i jakiś administrator "gdzieś w Polsce" ma wszelki dostęp do moich zamówień powiązań z kurierami i kluczami api do aplikacji. Co sądzicie ?
  3. Cześć, Jak w temacie nie mogę wejść na zakładkę z modułami na zapleczu sklepu - pojawia się białą strona i nic. Wszystko inne działa. Ostatnimi czasy nie był instalowany żaden moduł do sklepu, a jedynie sklep automatycznie się zaktualizował do ver 1.6.1.13 Co mogę zrobić ?
  4. Cześć, Czy warto pozycjonować frazy regionalne (z dopiskiem miasta) dla internetowego sklepu meblowego ?
  5. Wsparcie sprzedaży baselinker

    Dzięki za odpowiedź, dalej szukam jakiegoś narzędzie wspomagającego realizację zamówień, może ktoś ma jeszcze jakiś pomysł ?
  6. Witam, Po włączeniu certyfikatu bezpieczeństwa na zapleczu sklepu w preferencje/ogólne i zaznaczone 2 pierwsze opcje Włącz certyfikat oraz włącz na wszystkich stronach protokół wyświetla się w adresie sklepu, ale kłódka nie jest zielona Dostaję komunikat, że nie wszystkie elementy były przesłane w sposób bezpieczny (np.obrazy) W jaki sposób zlokalizować i zabezpieczyć certyfikatem ?
  7. Wychodzi na to, że zdjęcia dodane w module ze sliderem generuje błąd, ale teraz jak go wyeliminować ? Nie chcę usuwać grafik ze slidera
  8. A gdzie w firebugu znajdę elementy które wczytują się niepoprawnie ?
  9. NIE MOGĘ WEJŚĆ DO MODUŁÓW Z POZIOMU ZAPLECZA

    Dzięki za pomoc. Po logach serwera wyszło, że jedne z modułów robi sporo błędów - usunięcie go przez FTP pomogło. Ale czy mogę usunąć wszystkie moduły statystyk do sklepu w celu przyspieszenia sklepu ?
  10. NIE MOGĘ WEJŚĆ DO MODUŁÓW Z POZIOMU ZAPLECZA

    Zrobiłem tak jak mówisz, ale nic się nie pojawia jak wchodzę w moduły, dalej biała strona.
  11. NIE MOGĘ WEJŚĆ DO MODUŁÓW Z POZIOMU ZAPLECZA

    głupio się przyznać, ale nie wiem jak to uruchomić tzn wiem, że trzeba zmienić define('_PS_MODE_DEV_', false); false na true ale dalej już nie wiem co robić
  12. Cześć, Szukam kogoś do optymalizacji sklepu (przyśpieszenie działania strony, poprawa kodu, itp) Link: meblo-strefa.pl kontakt: Tomek: 781 353 791 biuro@meblo-strefa.pl
  13. Cześć, Proszę o pomoc w wygenerowaniu listy produktów dla Google Merchant Center
  14. [Moduł] ShipToPay (ship2pay) dla PrestaShop 1.6

    Hmmm, nie wiem jak teraz sprawdzić czy działa. Czy mogę stworzyć produkty za 0,01 zł + transport 0,01 zł i przestestować działanie przelewy24 ? Pytam w odniesieniu do księgowania i niezrealizowanego zamówienia ?
  15. [Moduł] ShipToPay (ship2pay) dla PrestaShop 1.6

    Również mam problem z przelewy24 - zamówienia nie pojawiają się na zapleczu i nie są wysyłane maile potwierdzające płatność do klienta. Pomaga,jeżeli zastosuje trik od Ircykka usunąć plik override/classes/PaymentModule.php i cache/class_index.php co powinno rozwiązać problem. Ale o ile plik PaymentModule.php po usunięciu nie odnawia się o tyle class_index.php po usunięciu za moment tworzy się od początku i znowu jest problem z przelewami24 Po skaowaniu class_index.php zamówienia pojawiają się na zapleczu, wysyłany jest mail do klienta i mam informację o nowym zamówieniu na swoim mailu. Co zrobić, żeby ten plik się nie tworzył ?
  16. Przelewy24 do sklepu nie docierają powiadomienia

    Odgrzewam nieco ponieważ mam ten sam problem, przy płatności przelewy 24 na zapleczu nie pojawiają się zamówienia, trzeba księgować ręcznie z poziomu poczty. Odinstalowałem wczoraj moduł przelewy24 wyczyściłem cache ( z poziomu zaplecza) zainstalowałem najnowszy moduł przelewy 3.3.16 ale nadal płatności nie przechodzą. Robiłem test stworzyłem produkt za 0,01 zł. Mam shiptopay w wersji 2.1
  17. Cześć, W jaki sposób mogę dodać opis podkategorii np. komodę, żeby wyświetlał się opis jak wejdzie się na podstronę z komodami ? Presta 1.6.1.11 W edycji podkategorii jeżeli dodam opis pojawia się on, ale po najechaniu na daną podkategorię w menu - wyświetla się na zasadzie chmurki.
  18. Opis podkategorii - pod pozycjonowanie

    W sumie już nie będę kombinował, zostawię opis podkategorii pod produktami (dół strony)
  19. Opis podkategorii - pod pozycjonowanie

    design4VIP faktycznie teraz działa. Co prawda opis pojawia się pod listą produktów w kategorii. Fajnie by było jakby udało się przenieść opis podkategorii na lewą stronę - patrzyłem na edycję na żywo i opis nie jest przypięty do żadnego hooka Jak mogę przenieść opis ?
  20. Aktualziacja linków

    Dzięki sower
  21. Cześć, Jak w temacie nie ma ikony sklepu podczas wysyłania statusów na maila. Na zapleczu w szablonie jest dodany i wyświetla się, ikona na stornie głównej jest, w fakturkach jest. Pomocy
  22. [Moduł] ShipToPay (ship2pay) dla PrestaShop 1.6

    Waflu spróbuj odinstalować ship2pay zainstalować ponownie i zdefiniować koszt dostawy u mnie pomogło. Chociaż (chyba) nic nie grzebałem w dostawcach.
  23. Cześć, Mój problem polega na tym, że podczas dodania do koszyka ki;ku produktów i przy próbie zamówienia system dodaje koszt dostawy (to jest ok) - jednak nie da się wybrać przelewu /pobrania i pojawiają się 3 ikonki kuriera zdjęcie poniżej. Koszt dostawy przelew / pobranie rozwiązałem dodając przewoźników i kwoty dla przelewu i dla pobrania, później dodając produkt w zakładce dostawa przypisywałem odpowiedniego kuriera. Modułem Ship2pay rozdzieliłem koszt dostawy przy jednym zamówieniu jest ok natomiast sytuacja komplikuje się przy próbie zamówienia kilku produktów, Pomocy
  24. Jak ustawić "Wysyłamy 24h"

    Zakłada Ilości Ustawienia dostępnościTekst gdy ilość<0. Dostępność Wysyłka 24H Dla każdego produktu trzeba by było przeklikać.
×