Skocz do zawartości

otasz

Members
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Kilka problemów z PayPal

    Temat założyłem tez na innym forum, ale nie udało mi się niestety uzyskać rozwiązania. Ponieważ miałem ostatnio kilka próśb o sprzedaż poza granice Polski postanowiłem udostępnić taką możliwość i w związku z tym udostępnić też płatności przez PayPal. 1. Pierwszy problem to jak to odkotwiczyć: 2. Jak mogę ten przycisk przenieść w jedno z wybranych miejsc? 3. Pomimo takich ustawień płatności W koszyku, przy wyborze sposobu płatności, nie ma opcji PayPal 4. Przy okazji nie wiem, czy mi czegoś nie namieszało w opcji dostawy. Ten produkt jest jedynym w moim sklepie, który wysyłam pocztą: Jednak coś się namieszało i pojawia się taki oto komunikat
  2. Mam problem z ww blokiem aktualnie wyświetla mi w nim 10 produktów i nie mogę zmienić tej liczby na inną. Pomimo wpisywania w konfiguracji dowolnej liczby, zawsze pozostaje 10.
  3. Punkty lojalnościowe przyznawane za wybrane kategorie

    To może jest jakaś alternatywa? Na modyfikację raczej nie ma szans.
  4. Darmowa wysyłka

    Dzięki, spróbuję tego sposobu. Drugie pytanie zadam też tutaj, bo w sumie tytuł pasuje idealnie. Dodałem jakiś tydzień temu nowe produkty i dopiero teraz zauważyłem, że wszystkie mają darmową dostawę, pomimo że utworzyłem je poprzez kopiowanie i edycję starszych produktów. Nie wiem o co chodzi, wszyscy dostawcy są tacy sami i żaden z nich nie jest darmowy. Dla testu dodałem przedmiot do koszyka i w opcji wyboru dostawcy, są wszyscy dostępni przewoźnicy i przy każdym napis "darmowa wysyłka". Edit. Problem rozwiązany. Okazało się, że waga w wysyłce była ustawiona na 0 kg. Nie wiem czemu, ponieważ pozostałe produkty też robiłem poprzez kopiowanie i edycje i waga też się kopiowała.
  5. W moim sklepie http://www.filaments4u.com/pl/ będę na dniach dodawał nową kategorię z produktami, do których jedyną opcją będzie darmowa wysyłka. Dodałem, więc nowego kuriera z darmową dostawą i wiem, że w zakładce wysyłka muszę przenieść tylko tą jedną opcję do okna "wybrani przewoźnicy". Problem polega na tym, że ta opcja pojawia się również we wszystkich innych produktach w oknie "dostępni przewoźnicy", a ponieważ do tamtych produktów były dostępne wszystkie opcje dostawy więc nic nie przenosiłem do "wybrani...". Ponieważ według komunikatu "Jeżeli nie jest wybrany przewoźnik, wtedy wszyscy będą dostępni do wyboru w zamówieniu klienta" to teraz musiałbym przeklikać przewoźników we wszystkich swoich produktach. Czy da się to zrobić w inny sposób?
  6. W swoim sklepie http://www.filaments4u.com/pl/, mam program lojalnościowy. Korzystam z modułu "Lojalność klientów i nagrody". Będę w najbliższych dniach dodawał kilka nowych produktów, a właściwie całą nową kategorię z produktami. Czy jest możliwość, aby do przedmiotów z tej kategorii nie były przyznawane punkty lojalnościowe? Znalazłem tylko opcję "odwrotną" tj. można wybrać kategorię, w której nie można płacić punktami.
  7. Zresetowany szablon

    Ok, podmieniłem katalog default-bootstrap i wszystko wróciło do normy. Nie mam tylko opcji wyboru języka, mam nadzieję, że moich tłumaczeń szlag nie trafił. Zauważyłem w ogóle, że w nowej wersji w katalogu themes oprócz default-bootstrap jest katalog default. Edit. Język się po prostu odznaczył, tłumaczenia zostały. Dzięki serdeczne za pomoc, myślałem, że się popłaczę jak to zobaczyłem. Chyba ze 3 tygodnie (jako świeżak) przerabiałem szablon na swój styl. Wyłączam automatyczne aktualizacje i od dzisiaj robię częste backupy .
  8. Zresetowany szablon

    Szczerze powiedziawszy boję się cokolwiek cokolwiek ruszać. Tak wygląda aplikacja w panelu admina A tak backup Czyli baza danych ma 12.2MB, pliki 212,2MB, a backup 148,2MB. Jak mogę sprawdzić, czy backup jest z bazą danych? A jeśli od backupu nie zaszły żadne zmiany w sklepie (nikt nic nie kupił, ani się nie zarejestrował), to nie mogę przywrócić całości bez utraty całej historii sprzedaży? Jeszcze jedna opcja mi przyszła do głowy. Jakbym teraz podmienił wszystkie pliki szablonu (cały katalog default-bootstrap) na ten z mojej kopii to nie powinno wszystko wrócić do normy? Dane sklepu chyba nie są w nim przetrzymywane?
  9. Zresetowany szablon

    Właśnie skojarzyłem fakty, że otrzymałem wieczorem maila, że aplikacja została zaktualizowana do wersji 1.6.11. Aplikację instalowałem przez panel administratora na koncie hostingowym (jest tam sporo aplikacji i wystarczy "kliknąć" instaluj). Widzę, że na chwilę przed instalacją zrobił się backup aplikacji w wersji 1.6.9. Czy jak go przywrócę do poprzedniej wersji, to wszystko wróci do normy i nie pokasuje mi np. kont klientów, czy historii zamówień? Faktycznie wszystkich zamian dokonywałem w katalogu domyślnego szablonu. Jak się teraz przed tym zabezpieczyć? Czy najlepiej będzie jak przywrócę backup aplikacji na koncie admina i wyłączę automatyczne aktualizacje?
  10. Witam, Mam ogromny problem w moim sklepie http://www.filaments4u.com/. Zaglądam do niego dzisiaj i wygląda jak wygłada, czyli praktycznie jak goły zainstalowany szablon. To znaczy kategorie w menu bocznym i towar pozostały, ale wszystkie wprowadzane przeze mnie mozolnie zmiany kolorów zniknęły, Menu poziome jest częściowo moje, a częściowo z defaultowego szablonu. Jedyne co wczoraj zmieniałem w sklepie to logo, ale zaraz po zmianie wszystko było OK. Sklep wyglądał mniej więcej tak Mam teraz kilka opcji. W panelu admina (www.linuxpl.com) jest takie coś jak aplikacje. W nich mam PS, i zrobiony backup z wczorajszą datą. Czy ten backup zawiera cały mój sklep z towarem i ustawieniami, czy tylko kopię camej aplikacji? Druga opcja to zaraz po zrobieniu sklepu na gotowo i dodaniu cześć produktów skopiowałem cały katalog z serwera na swój komputer. Czy mogę teraz np. podmienić określone pliki CSS, tak żeby zmieniły się kolory itp., ale towar zostanie taki jaki jest? Ewentualnie, czy jest jakaś inna alternatywa? Bardzo proszę o pomoc.
  11. Tak wyglądają moje ustawienia: Nie znam się za bardzo na tym i nie wiem co to jest DEV_MODE. Pamietam, że z cache coś robiłem jak zainstalowałem moduł transferuj.pl, bo tak mieli napisane w instrukcji, więc nie chciałbym, zeby mi to przestało działać.
  12. Gdzie mam tego szukać? Zawansowane>Wydajność? w "użyj cache" mam zaznaczone "nie".
  13. Witam, Nie jestem w stanie zmienić adresu, który podałem w czasie zakładania sklepu. W zakładce Preferencje>Kontakty sklepu jest mój stary adres. Nawet, gdy go zmienię, to zmiany zostają zapisane, ale jak ponownie kliknę na kontakty sklepu, to adres pokazuje się taki jaki był wcześniej,
  14. Brak płatności przelewem bankowym

    Porada jak zwykle trafna i skuteczna. Dzięki serdeczne.
×