Jump to content


Most Liked Content


#29886 [Moduł] ShipToPay (ship2pay) dla PrestaShop 1.6

Posted by ircykk on 01 September 2014 - 20:22 PM

Moduł mojego autorstwa dostosowany do PrestaShop 1.6x (nie działa na starszych wersjach).

 

Zmiany w stosunku do wersji 1.x:

  • Obsługa Multistore
  • Poprawka resetowania się ustawień przy edycji dostawcy
  • Kilka mniejszych poprawek

Przed instalacją koniecznie odinstaluj starsze wersje/inne podobne moduły przez deinstalację w zakładce MODUŁY.

Jeśli nie widać efektów działania modułu sprawdź opcje Wydajność > Wyłącz moduły nie od PrestaShop oraz Wyłącz wszystkie nadpisywania muszą być koniecznie wyłączone.

 

CHANGELOG

v2.1 (15.09.2016)  - Poprawka uniemożliwiająca obejścia powiązania

(aby zaktualizować przeinstaluj moduł lub przenieś /modules/shiptopay/override/classes/PaymentModule.php do /override/classes/PaymentModule.php i usuń plik /cache/class_index.php)

 

Najnowsza wersja modułu dostępna na GitHub'ie: https://github.com/i...k/ship2pay-ps16 Tam też proszę zgłaszać propozycje zmian w module.

 

Wszelakie uwagi mile widziane.

Attached Thumbnails

  • ship2pay.PNG

Attached Files


  • d4b, sharp, ntstudio and 8 others like this


#8027 (idealny) regulamin sklepu

Posted by Tler on 22 April 2011 - 08:24 AM

Ostatnio często widzę informację o tej inicjatywie, więc może zrobią coś ciekawego: http://balawejder.co... ... rnetowego/ Jest to odpowiedź na stowarzyszenia i firmy, które wyszukują uchybienia w regulaminach sklepów.
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#30588 presta nie zapisuje cech produktow

Posted by Jarek P on 09 November 2014 - 22:03 PM

witam forumowiczow. 

Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.

Od kilku dni presta nie zapisuje mi cech produktow. Okna cech wyświetlaja się prawidłowo, wypełnianie pól działa ale po kliknięciu w "ZAPISZ" system nie zapisuje zmian i wychodzi z powrotem do kategorii. Z gory dziękuję za pomoc. presta 1.4


  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#28354 Klauzule niedozwolone

Posted by Mistrz Yoda on 06 June 2014 - 08:09 AM

Witam,

 

I od razu sugeruję wszystkim którzy posiadają poniższe wpisy w swoich regulaminach by je usunęli:

 

Numer wpisu: 5682
Data wyroku: 2014-03-13
Magdalena Jakubowska-Miąsek - BOSKAS w Warszawie
"Jeżeli odsyłany towar zostanie zniszczony, zgnieciony na skutek niewłaściwego zapakowania sklep zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu o wartość wyrządzonej szkody"

 

 


  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#26882 Responsive Shopify Theme - Fashion

Posted by codespot on 11 April 2014 - 10:37 AM

Details: http://themeforest.n... ... on/7415873
Price: $50
Demo: http://themeforest.n... ... ew/7415873
Support: lam.le@codespot.vn or: Yahoo: lehoanghailam

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Included in the purchase package:

- Theme package to install on your Shopify store
- Detailed installation & user guide documentation.

Responsive Design

Fluid width: Design is optimized for all the most popular screen resolutions. When screen is resized, design elements are transformed smoothly on each breakpoint (from 320 to 1680 pixels) in order to adapt to the current resolution

Dołączona grafika

Drop-down Menu

Well responsive and mobile friendly.

Dołączona grafika


Slideshow Module


- Showing beautiful slideshow image and many orther configs
- Free upload images
- Well responsive and mobile friendly

Dołączona grafika


Quick-Shop

- Showing icon Quick Shop for each product in the home page, collection page, product page, search page.
- Help customer quickly view product details, select options and Add to cart

Dołączona grafika


Blog

Including system modules useful for latest news, tags

Dołączona grafika


Product image effect

Adding Zoom and LightBox image effect in product page

Dołączona grafika


Featured Categories:

- Showing many items with Scrolling Panell
- Well responsive and mobile friendly

Dołączona grafika

Featured%20Products:

- Well responsive and mobile friendly

http://designshopify...red_product.png


Wishlist:

- Support add product to your wish list
- Easily add to cart from the wish list

http://designshopify...on/wishlist.png

Build on Bootstrap Twitter 3

- 100% Responsive: Looks good on Mobile, Tablet and PC
- Fluid grid system 20 columns

http://designshopify...n/bootstrap.png

Main Features:

- Configuring background and color for header, content, footer and some other modules easily
- Mini drop down login
- Mini drop down cart
- Showing popup message when add to cart
- Custom logo, favicon upload easily
- Supporting multiple currencies
- Supporting Stay Update with Mailchimp
- Supporting Sort by in collection page, search page, all product page
- Supporting List and Grid in collection page, search page, all product page
- Working Contact form with Google Map
- Related Product with slider effect
- Easy social sharing buttons on products
- Style customer area
- Style checkout area
- Faster page loads with image lazy loading
- Integration with the Google Web Fonts library
- Apply google rick snippet
- Custom effect for product image
- Beautiful typography
- Detailed documentation

Community Support & Customer Support

Our support team guarantees to respond you within 24 working hours. You can send us email to support@designshopify.com, when you receive an auto-response email it means that your question has been delivered to our system ticket system. We will proceed tickets and respond you to in the queue order.

Our working hour is from 8:00AM to 5:00PM GMT+8 Monday to Friday.
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#22858 Kosz

Posted by elnet on 18 July 2013 - 12:30 PM

Kosz
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#20334 Firmy kurierskie

Posted by saycool on 29 March 2013 - 19:13 PM

Na ta chwile używam send.it bo nie wysyłam zbyt dużo. Korzystam z Dpd i nie moge złego słowa powiedzieć. Kiedyś przy przesylkach paletowych korzystalem z schenkera i tez miło wspominam.
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#20333 Firmy kurierskie

Posted by sznoorek on 29 March 2013 - 19:08 PM

Z jakich firm kurierskich korzystacie, czy macie podpisaną umowę czy też może korzystacie z pośredników? Ja do czynienia w poprzedniej firmie miałem z DHL (bez Umowy) i powiem tylko ze drogo, a paczki i tak nieraz przychodziły "zmasakrowane". Później podpisaliśmy umowę z Siódemką i współpraca wyglądała ok, dostaliśmy dostęp do webowej aplikacji gdzie można było drukować listy przewozowe. Ceny również atrakcyjne z Pocztą Polską ze przestaliśmy z niej korzystać (no niestety ktoś musiał zabrać 5-15 paczek i jechać stać w kolejce). Nie miło wspominam dwie rzeczy, raz mieliśmy odebrać paczkę od klienta (rower w kartonie) i na ogół jak paczką była zabierana od nas to koszt około 70zł, a tu dostałem rozliczenie i nagle 440zł, reklamacja i wyszło te 70zł, no ale trzeba przeglądać i pilnować rozliczeń. Drugim razem wysłałem paczkę do klienta, która po około 1,5-2 tygodni wróciła do nas, choć klient otrzymywał SMSy (dwa razy) ze jest paczka dla nie w tym dniu, był w domu a kurier nie zajechał. Teraz dla swojej zakładanej firmy i sklepu internetowego zastanawiam się na DPD, ktoś mógłby się wypowiedzieć?
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#19117 allegro by ircykk i presta 1.3 problem z wystaw przedmiot

Posted by webzik on 14 February 2013 - 01:46 AM

witam serdecznie, z takich, a nie innych względów mam preste 1.3.1.1 i działający moduł allegro by ircykk problem pojawia się kiedy po wejściu na 'wystaw przedmiot' wpisuje pierwsze trzy znaki kategorii np 'dig' i pokazują się w autocomplite 'dig 1' gdzie jest 80 produktów i 'dig 2' gdzie jest 155 produktów, klikając na 'dig 2' nic się nie dzieje, nie wczytuje produktów do wystawienia, 'dig 1' działa bez problemu, gdy usunę trochę produktów z 'dig 2' tak do 105szt też działa. będę bardzo wdzięczny za pomoc i odpowiedź czym jest to spowodowane, serwer dedyk więc parametry mogę swobodnie modyfikować, chyba że to jakieś ograniczenie w samym module? dzięki i pozdrawiam
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#16222 szkoda czasu na szukanie pomocy na PL..

Posted by sower on 12 August 2012 - 21:29 PM

zabawne jest to, że piszesz posta i myślisz, że ktoś w ciągu pięciu minut da ci odpowiedź i rozwiąże, twój kolejny problema może po prostu poczekasz, aż ktoś będzie miał ochotę i da ci gotowe rozwiązanie?a może zauważysz, że jest niedziela?niektóre nacje potrafią napisać posta na forum (z podaniem linka do sklepu - bo wiesz nie wiem czy wiesz, ale nie wszystkie sklepy na prescie wyglądają tak samo a i same funkcjonalności domyślnych tempelek tez się różni między wersjami) i czekać grzecznie, aż ktoś im odpisze a nie pieniaczyć i nażekać jacy to wszyscy są źli - bo w końcu twój sklep jest najważniejszym sklepem w polskiej części internetuTak więc zadaj odpowiednie pytanie z podanie wersji presty jaką posiadasz oraz podaj link do sklepu to może ktoś będzie ci w stanie udzielić odpowiedzi bo tak to będziesz czekał w nieskończoność aż ktoś znajdzie szklaną kulę, która mu powie o tom co wyżej napisałem i o ile posiadasz elementarną wiedzę to sobie sam jakoś poradzisz :D :D :D
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#16218 szkoda czasu na szukanie pomocy na PL..

Posted by bobek on 12 August 2012 - 19:50 PM

zadawanie próśb o pomoc na polskim portalu presty to jak pisanie na berdyczów.albo piszący są tak zapracowani że nie moga w pełni odpowiedzieć albo po prostu cenią tak swoją wiedzę że chcą dać popalić zielonym.zaczynam cenić fora zagraniczne gdzie nie bawią sie w teksty typu: poszukaj w...ale wklejają fragment tekstu z szukanymi parametrami i załatwiają problem jednym postem.nie dziwi mnie że niektóre nacje potrafią współpracować i razem tworzyć. w "polsze" w większości jest tak że "broń boże" podzielić się wiedzą bo a nuż sie nauczą i mnie wygryzą. polacy nigdy się nie wybija poza własną zagrodę bo nie popierają rodaków. a póżniej zdziwienie że nawet szczotki produkuje u nas firma zagraniczna a zyski zamiast zostawać u nas idą za granicę.podsumowując, po co zadawać sobie trud i pisać np "poszukaj w googlu" ?
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#10265 Uwaga na Dotpay

Posted by lorkos on 26 August 2011 - 11:59 AM

Ostrzegam przez Dotpay.pl 13 dni roboczych czekam na wypłatę.Dzwoniłam 2 razy-ciągle mówią ,że przekażą do księgowości.Dostałam odpowiedź,że pieniądze dostanę w przyszłym tygodniu.Łamią swój regulamin.Na kilku stronach zbierają się osoby poszkodowane-niektóre czekają na pieniądze od tygodni. Już usunęłam Dotpay ze sklepu. Jeden z tematów : http://di.com.pl/kom...7996,0,s,1.html
  • whennaBaw, WelchLamn and MarilynDult like this


#22869 Kosz

Posted by elnet on 19 July 2013 - 06:52 AM

Kosz
  • whennaBaw and WelchLamn like this


#22868 Kosz

Posted by d4b on 19 July 2013 - 04:54 AM

Może na wakacje pojechał ? Mamy okres urlopowy :)
  • whennaBaw and WelchLamn like this


#21870 Nieuczciwi sprzedawcy

Posted by tyszek on 04 June 2013 - 10:30 AM

Zapuścić zenn.... i poleci. Pytanie czy warto się zniżać do ich poziomu.
  • whennaBaw and WelchLamn like this


#21867 Nieuczciwi sprzedawcy

Posted by sznoorek on 04 June 2013 - 10:11 AM

Albo gnębić sklep wirtualnymi zamówieniami :P - jakiś bocik :D I dopisek w informacjach "Odinstaluj mnie ..." gdzie ... nazwa modułu ;)
  • whennaBaw and WelchLamn like this


#21858 Nieuczciwi sprzedawcy

Posted by Mistrz Yoda on 04 June 2013 - 07:14 AM

Nie wiem czy odpuszczanie ścigania tego typu praktyk jest dobrym pomysłem

Celna uwaga. Należy ścigać nieuczciwych klientów.
Niestety, trzeba na to poświęcić godzinę, a tych jest czasami niewiele, by złożyć doniesienie do protokołu.
  • whennaBaw and WelchLamn like this


#21842 Nieuczciwi sprzedawcy

Posted by ircykk on 03 June 2013 - 20:49 PM

Wiem że używają, mimo wielu próśb o wyjaśnienie zero kontaktu ze sklepem... Cóż tylko życzyć powodzenia w biznesie :) Kiedyś trafią na kogoś upartego/złośliwego i wtedy będzie problem.
  • whennaBaw and WelchLamn like this


#20356 Firmy kurierskie

Posted by sznoorek on 30 March 2013 - 10:05 AM

A klienci nie skaża się na DPD ze paczki są "zmasakrowane"? Wiem ze to już wszystko zależy od indywidualnego podejścia kuriera / kurierów i osób na sortowniach. No niestety takie sytuacje się zdarzają w każdej firmie kurierskiej i Poczcie Polskiej ;)
  • whennaBaw and WelchLamn like this


#16225 szkoda czasu na szukanie pomocy na PL..

Posted by sower on 13 August 2012 - 07:56 AM

kolego @bobek kolega raczej nie czyta ze zrozumieniemwyraźnie napisałęm - chcąc otrzymać pomoc piszemy JAKĄ WERSJĘ presty posiadamy oraz podajemy link do sklepu - nikt z nas nie ma szklanej kuli - i jakoś nie przypominam sobie abym napisał kiedykolwiek "poszukaj na google"
  • whennaBaw and WelchLamn like this


Hosting zapewnia: Hekko.pl